Aktywne Wpisy
ZenujacaDoomerka +426
Żadna kobieta urodzona po 1993 nie umie gotować, znają tylko McDonald, ładowanie telefonu,"twerkowanie", biseksualizm, jedzenie ostrych chrupkow, kłamanie
mirko_anonim +13
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Myślicie, że to już red falga z chlaniem?
- 32 lvl, staż 15 lat
- ALT 150 czyli prawie 4x ponad normę (norma to 40)
- AST, ALP, GGTP, bilirubina ponad normę ale niewiele, praktycznie na granicy
- sranie na żółto po melanżach, w tym incydent kałowy na baletach (w pełni przytomny)
- usg jamy brzusznej ok tylko stłuszczenie wątroby z obszarami hyposteatozy w okolicy loży pęcherzyka
Badania robione
Myślicie, że to już red falga z chlaniem?
- 32 lvl, staż 15 lat
- ALT 150 czyli prawie 4x ponad normę (norma to 40)
- AST, ALP, GGTP, bilirubina ponad normę ale niewiele, praktycznie na granicy
- sranie na żółto po melanżach, w tym incydent kałowy na baletach (w pełni przytomny)
- usg jamy brzusznej ok tylko stłuszczenie wątroby z obszarami hyposteatozy w okolicy loży pęcherzyka
Badania robione
czy to jakis nowy proceder dorabiania sobie?? moze kurier pokrywa 1,3k ze swoich a paczke odsprzedaje.......
i w ogole jak mozna zgubic paczke??!!!
#inpost #kurier #warszawa
Zasadnicze pytanie. Jesteś nadawcą czy odbiorcą?
Odbiorca, kupilem.
To zgłaszasz reklamację do sprzedawcy, ty dla Inpostu nie jesteś stroną.
troche tez ciekawe ze ani inpost ani duzy sklep z elektronika nie monitoruja co sie dzieje. np jesli przez 3 dni paczka nie zostanie dostarczona to migluby po cichu zajac juz sie sprawa i nawet wyslac kolejna jesli "zgubiona" ale mozna tylko pomarzyc xD
Akurat Inpost ma gwarantowany termin doręczenia D+14 (dla usługi kurier, o ile umowa nie stanowi inaczej) i formalnie dopiero po 14 dniach można zgłaszać, że przesyłka jest opóźniona. Tak więc po trzech dniach jeszcze wszystko jest OK.
Za zaginioną zaś uznaje się przesyłkę, która nie dotarła do adresata (lub nie wróciła do nadawcy) w ciągu 30 dni od nadania. Jest to termin ustawowy.
z jednej strony rozumiem - regulaminy i ustawy.
z drugiej strony chec zachowania jakosci _ mogliby to monitorowac i reagowac przezroczyscie dla klienta
Żaden sklep nie monitoruje przesyłek (koszty byłyby większe niż zysk z tego). To kupujący musi zgłosić reklamację, aby sklep wiedział, że coś jest nie tak.
A co do odszkodowania, to dostanie je nadawca, a tobie to sprzedawca ma zwrócił całą zapłaconą kwotę lub wysłać towar ponownie. Wyjątkiem jest zakup od osoby prywatnej.