Aktywne Wpisy
Napedikr +254
Ktoś mi powie dlaczego pomimo skumulowanej prawie 50% inflacji, nikt nie planuje waloryzacji kwoty wolnej od podatku oraz progu podatkowego w tym kraju? To jest skandal większy niż kredyt 0% w #nieruchomosci . W drugim progu relacja netto do brutto to 50%.. Z 10tys brutto na konto wpada 5tys, jeśli to nie jest kradzież to jak to nazwać?
#praca #podatki #ekonomia
#praca #podatki #ekonomia
Filozofwdresiee +172
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
czy to jakis nowy proceder dorabiania sobie?? moze kurier pokrywa 1,3k ze swoich a paczke odsprzedaje.......
i w ogole jak mozna zgubic paczke??!!!
#inpost #kurier #warszawa
Zasadnicze pytanie. Jesteś nadawcą czy odbiorcą?
Odbiorca, kupilem.
To zgłaszasz reklamację do sprzedawcy, ty dla Inpostu nie jesteś stroną.
troche tez ciekawe ze ani inpost ani duzy sklep z elektronika nie monitoruja co sie dzieje. np jesli przez 3 dni paczka nie zostanie dostarczona to migluby po cichu zajac juz sie sprawa i nawet wyslac kolejna jesli "zgubiona" ale mozna tylko pomarzyc xD
Akurat Inpost ma gwarantowany termin doręczenia D+14 (dla usługi kurier, o ile umowa nie stanowi inaczej) i formalnie dopiero po 14 dniach można zgłaszać, że przesyłka jest opóźniona. Tak więc po trzech dniach jeszcze wszystko jest OK.
Za zaginioną zaś uznaje się przesyłkę, która nie dotarła do adresata (lub nie wróciła do nadawcy) w ciągu 30 dni od nadania. Jest to termin ustawowy.
z jednej strony rozumiem - regulaminy i ustawy.
z drugiej strony chec zachowania jakosci _ mogliby to monitorowac i reagowac przezroczyscie dla klienta
Żaden sklep nie monitoruje przesyłek (koszty byłyby większe niż zysk z tego). To kupujący musi zgłosić reklamację, aby sklep wiedział, że coś jest nie tak.
A co do odszkodowania, to dostanie je nadawca, a tobie to sprzedawca ma zwrócił całą zapłaconą kwotę lub wysłać towar ponownie. Wyjątkiem jest zakup od osoby prywatnej.