Wpis z mikrobloga

Dlaczego życie musi być tak cholernie trudne?

Tata ma już niestety zaawansowany stopień
#stwardnienierozsiane a dodatkowo zaczął ostatnio rozmawiać z jakimiś ludźmi których nie ma. Przenosi się do jakichś innych rzeczywistości. Ogólnie czasami całkowite odklejenie + straszne zaburzenia lękowe, być może związane z tymi urojeniami.
Mam nadzieję że to po prostu jakaś schizofrenia i leki pomogą.

Ja zostałem zdiagnozowany na nieswoiste zapalenie jelit i dodatkowo ostatnio pierwotne stwrdniające zapalenie dróg żółciowych (rzadka choroba).

Odczuwam w jakimś stopniu problemy ze #zdrowie fizycznym, ale w pewnym momencie myślałem że ze mną też już jest słabo, bo nie miałem siły ruszyć się z łóżka
Na szczęście okazało się że to raczej tylko #depresja i efekt wykończenia psychicznego.

Na #studia biorę dziekankę na ostatnimi semestrze. Zaliczyłbym kilka przedmiotów, ale na pewno nie wszystko.
Zresztą nie zależy mi już na tych studiach, bo studiuję na wyższej szkole gotowania wody w czajniku i każdy ma tylko bekę kiedy o tym słyszy.
Jedyne co potrzebuje to status studenta do umowy zlecenia.

Jestem na stażu w zespole inżynierskim. Mam nadzieję na kolejne przedłużenie, chociaż mam problemy z pracą i jeżeli uzyskam przedłużenie to pewnie tylko dlatego, że zespół poświęcił czas na moje wdrożenie i nie opłaca się mnie zwalniać dopóki loguję się do pracy i cokolwiek robię.
Zwłaszcza że płacą mi tylko 25 PLN / h na zleceniu.
Na razie daję radę pracować te 3 dni w tygodniu, jak będzie później to nie wiem.

Zerwałem rzeczywisty kontakt ze znajomymi (wszystkimi dwoma), bo nie mam siły i ochoty wychodzić z domu.
Dziewczyny nigdy nie miałem, ale w zasadzie już mi na tym nie zależy.

Muszę zapisać się w końcu do psychiatry. Może dostanę jakieś leki. Najbardziej lubię benzodiazepiny, ale niestety szybko rośnie ta cholerna tolerancja.
Antydepresantów się boję bo podobno mogą zaostrzyć problemy z jelitami.