Wpis z mikrobloga

  • 68
Pół biedy tam jak stoi przy drzwiach i wita, ale jak . jesz sobie kanapkę, a nagle przychodzi kierownik uśmiechu i pyta: JAK SMAKUJE?
JAK SIE PODOBA?
ZROBIC LODA?

Wszystko ładnie, pięknie ale jak mam odpowiedzieć na te pytania z zapchana mordą?
  • Odpowiedz
@Dolan: To jest shit test - po tym pytaniu firma stwierdza jak wiarygodne są odpowiedzi ankietowanego. Jak zaznaczy „tak, to jest mało wiarygodny, bo pracownicy McDonalda nigdy nie witają/żegnają gości.
  • Odpowiedz
I bardzo dobrze, że nie - nic mnie tak nie w-----a jak napastowanie przez pracownika. Jeszcze gorsi są w sklepach z ubraniami co chwilę pytający na wejściu czy nie pomóc.


@Niukron: Akurat w sklepach z ubraniami dobrze jak są, bo mogę szybko o coś spytać albo tylko powiedzieć, że się rozglądam.
  • Odpowiedz
  • 16
@Dolan: kiedyś to było ankiety czisburgier gratis a nie to co tera paskudna kapuczina


@Janusz_Rekina: Kawa w mcd to zasługuje na osobny wpis bo to lura jakich mało xD kiedyś była lepsza
  • Odpowiedz
@Niukron: Ogólnie doradcy powinni stać w rogu sklepu żeby można było podejść, inaczej to zwykły wciskacz. Jak wchodzę do sklepu to w 99% przypadków wiem dokładnie czego szukam i często nawet gdzie to jest. Nie lubię marketów które zmuszają pracowników do biegania za mną
  • Odpowiedz
  • 0
@Dolan: I bardzo dobrze, że nie - nic mnie tak nie w-----a jak napastowanie przez pracownika. Jeszcze gorsi są w sklepach z ubraniami co chwilę pytający na wejściu czy nie pomóc.


@Niukron: Nie wymagam żeby byli, po prostu nigdy kogoś takiego nie widziałem, a ankieta zawsze o to pyta xD
  • Odpowiedz
  • 0
@Dolan ja widziałem kilka razy i to jest chore xd w fastfoodzie jakas typiara pyta czy smakuje, czy wszystko ok xd aż tak dziwnie i niezręcznie dla niej i dla mnie
  • Odpowiedz