Aktywne Wpisy
Jefrjeitor +193
Też macie wrażenie, że ceny dosłownie wszystkiego odleciały w kosmos? Mieszkania, działki, samochody, usługi... Odleciały tak bardzo, że praktycznie się nie sprzedają.
#ceny #inflacja #nieruchomosci #pieniadze
#ceny #inflacja #nieruchomosci #pieniadze
BobekRobek +8
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

https://twitter.com/rrichcord/status/1592965745306398720
#ukraina #polska #ciekawostki
źródło: comment_1668981382L4nsMU2iKzmj1FJI6DgNfe.jpg
PobierzJeszcze by się okazalo, ze Ukraińcy bronili nas przed ruską rakietą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zobacz, akurat 2 rakiety s300 zboczyly z kursu i przywalily w Polskę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@gejuszmapkt: @simon-king: @BayzedMan: a teraz pytanie do uczestników tej dyskusji. Kto zna powód dla którego ten typ pociął linka do serwisu Rzeczpospolitej?
najlepiej odpowiedziały by dane z natowskiego nasłuchu. jeżeli obu tych rakiet nie wykrył "awacs" to musiał to być bardzo lokalny incydent. może w jednej z rakiet zfiksowała elektronika a druga próbowała ją zestrzelić.
nic się nie dowiemy czego nie mamy wiedzieć. a w sumie co to za różnica?
@cieciowy: No tak, i dlatego rakieta uderzyła w punkt o bardzo „przypadkowych” współrzędnych geograficznych, tak było