Wpis z mikrobloga

Hej. Podpowie mi ktoś jak wygląda procedura w przypadku, gdy chciałam nadać do kogoś paczkę z przesyłką Olx i niestety nie zmieściła się ona do paczkomatu? Niestety nie zmierzyłam kartonu przed nadaniem i okazało się, za pudło było jakieś 2,3 cm za duże. A nie chciałam zgniatać paczki. Jako, że była godzina 18:15, a mamy niedzielę to telefon nie infolinię nie wchodził już w grę. Czy jeśli poproszę jutro rano konsultanta InPost o ręczne otwarcie skrytki to w ogóle jest taka opcja?Nigdy wcześniej nie miałam żadnych tego typu problemów (cóż zawsze jest ten pierwszy raz).Może ktoś pomoże? Powie co i jak? Tylko bez głupich żartów proszę.
#inpost
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pcela: Hej. Nie jest to prawdą. Napiszę, bo może komuś się przyda. Zadzwoniłam w poniedziałek rano na infolinię i pani przywróciła do życia mój kod nadania, więc przed przyjazdem kuriera po odbiór paczek mogłam na spokojnie przepakować i nadać zawartość.
  • Odpowiedz
@Reriszi:
Anulowanie nadania i anulowanie etykiety to dwie różne czynności.
W momencie zeskanowania kodu w paczkomacie i zamknięciu drzwiczek przesyłka została oznaczona jako nadana, więc już nie mógłbyś nadać nowej paczki na tę samą etykietę. Po anulowaniu nadania, status etykiety cofnął się do stanu sprzed "nadania".
  • Odpowiedz
@pcela: Ok, teraz rozumiem co miałeś na myśli. Anulowanie nadania postrzegałam jako anulowanie etykiety.

Wszystko się zgadza, trzeba poprosić o anulowanie nadania.
  • Odpowiedz