Wpis z mikrobloga

@Grzybomir nie no, jasne, że tak. Montujesz czujniki, ustalasz siatkę i masz tylko obraz poglądowy wiązek i urządzeń. Zdaje sobie sprawę, ale i tak fajny gadżet. Jakiś czas temu widziałem też gogle, które wyświetlają Ci dostępne usterki na samolocie. Coś na wzór jak w raporcie mniejszości :D też fajna sprawa, zamiast szukać czasem usterek w dokumentacji mieć je wyświetlone na samolocie.
@arinkao: Nie wiem czy w tym przypadku, ale przy serwisowaniu abramsów USArmy korzysta z Microsoft HoloLens i systemu Manifest, działają na podobniej zasadzie, plus wyświetlana dokumentacja, filmy poglądowe, a do tego można zadzwonić do abramsowego ASO i ci specjalista wyświetli przed oczami co masz zrobić by rozwiązać twój problem z abramsem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.youtube.com/watch?v=zZ9TwOPjCeA
@MisPalkis Oczywiście, że będą. Będą nawet tak samo poprowadzone, będą miały różne inspekcje i testy po drodze, w razie konieczności będą wymieniane bez zająknięcia zgodnie z aktualną dokumentacją producenta, ale dalej czekam aż @fraciu rozwinie swoją myśl, bo chyba sądzi, że organizacja obsługowa to warsztat Ziutka w Pierdziszewie Dolnym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MlodyWilk: byłem inżynierem w pewnym amerykańskim korpo, wiele firm rozwija taką technologię dla swoich produktów, za parę lat pewnie w przemyśle będzie to norma że w momencie jak ci się coś zapsuje to skierujesz telefon z aplikacją na urządzenie i na telefonie Ci poświetli dokładnie komponenty które masz wymienić na podstawie tego co sterownik mówi że nie działa
@fraciu ale to uważasz, że na przestrzeni lat nie następuje aktualizacja dokumentacji? Jeżeli pracujesz na maszynach lotniczych to musisz korzystać z aktualnej dokumentacji i to nawet dla konkretnej sztuki maszyny, więc dla przykładu "wiązki" zawsze powinny być ułożone poprawnie według niej, a nie według oryginału.