Wpis z mikrobloga

Cześć,
mam rower jak na tym obrazku. Chciałbym przerobić go na rower elektryczny. Widziałem gotowe zestawy do konwersji z silnikami mxus np: https://nexun.pl/pl/products/zestaw-trekkingowy-do-konwersji-roweru-1500w-mxus-30h-930.html
+ koszt baterii.

Moje pytanie czy opłaca się bardziej zakupić silnik bezpośrednio u producenta i ograniczyć koszt pośredników?
Jeżeli tak to gdzie taki silnik zakupić prawdopodobnie z aliexpress lub podobnych.

Czy mój tok myślenia jest poprawny? Czy jednak lepiej kupić gotowy zestaw z baterią i mieć spokój i łatwiejszy dostęp do gwarancji?

#rowerelektryczny #konwersja #ebike
Apex113 - Cześć, 
mam rower jak na tym obrazku. Chciałbym przerobić go na rower elek...

źródło: comment_1668343297rYQWAIwcKbrQiftpBDTdrS.jpg

Pobierz
  • 10
@Apex113: 3 200km. Akurat w tym roku robiłem krótkie odcinki i w miarę często ładowałem, więc nie wiem czy max jest taki sam, ale koniec końców nie widzę ubytku. Bateria leżakowana w suchym chłodnym miejscu w zimie.
@Apex113: kurde, to jest temat rzeka. Powiem tak, bateria 19ah, waga 84kg, nie mam pas założonego, wspomagam manetkę mięśniami, czasami same mięśnie, czasami sama manetka. Na płaskim terenie max miałem 110km. Pedałując 60-80km przy średniej 30km/h jest do zrobienia bez spiny i bez gorek. Na samej manetce, to już ruletka zależna od terenu;) ogólnie zazwyczaj w tym roku doladowywalem po ok 50km, ale nigdy nie miałem przy moim stylu po takim