Wpis z mikrobloga

pomogło by rejestrowanie się na wizyty online ale niestety większość zainteresowanych jest wykluczona technologicznie


@sergiuszn: W takiej sytuacji potrzebny jest numer telefonu, który jest aktywny i obsługiwany.
Bywa, że pacjenci chcą poinformować, ale nie mają możliwości dodzwonić się do rejestracji z powodu zajętości.
Jeden numer tylko do tego celu. SMS lub inna forma ułatwiają poinformowanie.
@powsinogaszszlaja: problem jest w tym że za dużo ludzi naraz chce się dodzwonić do jednego miejsca co jest spowodowane ograniczeniami nałożonymi przez NFZ w formie kontaktu do wykonania na dany rok którego jest za mało i kończy się za szybko przez co wszyscy naraz dzwonią w jedno miejsce co jest spowodowane niestety że kto pierwszy ten lepszy. Drugim problemem są osoby, przeważnie starsze panie, które niepotrzebnie rejestrują się do specjalisty co
problem jest w tym że za dużo ludzi naraz chce się dodzwonić do jednego miejsca co jest spowodowane ograniczeniami nałożonymi przez NFZ w formie kontaktu


@sergiuszn: Wiem o tym, ale takie rozwiązanie o którym napisałem, wprowadziła moja Żona w przychodni i działa.
Pacjenci znają ten numer i łatwiej im o kontakt.