Za dużo ekranów dotykowych w samochodach. Europa chce zmian
Obecne trendy są dla wielu kierowców utrapieniem. Z nowych samochodów znika coraz więcej przycisków fizycznych i producenci chcą, abyśmy obsługiwali poszczególne funkcje za pomocą ekranów dotykowych. Jeśli jednak nadchodzące pojazdy mają zdobyć najwyższe oceny bezpieczeństwa w Europie, będą musiały
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- 214
- Odpowiedz
Komentarze (214)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Wmówili ludziom, że to nowoczesne i ergonomiczne, tak jak 3 cylindry, że ekonomiczne.
A to wszystko po to, żeby ciąć koszty.¯\(ツ)/¯
@krulkartonu: nie, zwykle 15 letnie, klasy średniej, najczęściej segment C i D. Ty z tych, co myślą, że Polacy kupują stare auta, bo lubią? Założę się o flaszkę, że każdy kto kupił 15 letnią Astrę, chętnie kupiłby nową Astrę, ale jak z nowych stać cię tylko na kredytowaną Dacię Sandero, to wybór wydaje
@Majozen @Rzurek35 @janznetu: co do telefonow przepisy sa nie dokladne i czesto zle interpretowane bo przepis mowi:
Natomiast cokolwiek co wymaga włączenia patrząc na ekran zawsze wiąże się z oderwaniem oczu od drogi.
Czasami się zastanawiam w jaki sposób w ogóle coś takiego zostało dopuszczone do używania w samochodzie, bo niczym to się nie różni od gapienia się w telefon.
rzecz gustu, mi się akurat podoba - bardziej chodziło mi o to że nie ulegli tabletowemu trendowi. To Gulia produkowana od 2015, w zeszłym roku nieco odświeżyli wnętrze, ale zmiany były kosmetyczne.
awaryjnosc Alfy to jednak już legenda, wzięta z lat 80./wczesnych 90. gdzie faktycznie te auta psuły się na potęgę i gniły w oczach. w156 było już znać jakościową różnicę i teraz raczej nie odstaje pod tym względem od konkurencji.