Bąbelek mój (lvl 17) poszedł wczoraj do żabki gdzie go nie wpuszczono, tłumacząc to faktem, że nie wpuszczają tak zwyczajnie dzieci z pobliskiej szkoły ze względu na ostatnio przydarzające się kradzieże. Wpuszczano jednego dzieciaka czy nastolatka na raz, dorośli wchodzili bez przeszkód.
Mój bąbelek zapytał o podstawę prawną takiego postępowania oraz o to czy pracownicy zdają sobie sprawę, że to jawna dyskryminacja ze względu na wiek. Rozsądnie argumentował, że takie coś nie powinno mieć miejsca, a jedyną reakcją pracowników było zamknięcie przed nim drzwi i wywieszenie kartki "zaraz wracam"( ಠ_ಠ)
Dzisiaj już po tym jak pojawił się w okolicy sklepu na drzwiach ukazała się ta magiczna karteczka.
Gdzie oprócz Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta i samej Żabki powinien uderzać, żeby ktoś się tym zajął?
Ktoś okrada sklep, sklep jakiś próbuje z tym walczyć to Ty zamiast im pomoc to z nimi walczysz XD rozumiem, że robią źle, ale jeszcze im kłody pod nogi rzucać XD Polaki robaki haha
@KatieWee A mi szkoda właściciela Żabki, który w desperacji musi takie kroki podejmować.
Teraz będziesz szkalowac ludzi, którzy nawet rezygnują z klientów, bo mają taki problem. Weź się pieniaczko zajmij czymś pożytecznym. Ja rozumiem, że to nie jest fair, ale najwyraźniej nie mogą inaczej.
Czasem trzeba ludzi zrozumieć, nawet jak w nas to uderza.
@KatieWee lubię w tej żabce robić zakupy dobrze że zamykaja drzwi przed bachorami które nie potrafią się zachować w sklepie 40 metrów dalej mają Lidla i biedronkę niech sobie tam chodzą ( ͡º͜ʖ͡º)
@KatieWee chyba nie byłaś w żabce kiedy wchodzi tam ~20 uczniów człowiek nie może nic kupić bo się zachowują jak małpy xD ja wiem że synek mamusi ale proponuje pójść na przerwie i zobaczyć jak to wygląda wcale się nie dziwię obsłudze bo to nie supermarket jak wejdzie tam tyle osób to robi się tłocznie głośno i nieprzyjemnie
@weezyxboss: zdarza mi się wchodzić do żabki w czasie kiedy uczniowie ekonomika mają przerwę. Trzy panie stoją i pilnują wszystkiego, kradzieży nie ma.
ale to chodzi o to, że nie wpuszczają tylko dzieci. Gdzie tu sens, gdzie tu logika? Dorośli nie kradną?
@KatieWee Najwyraźniej oni zauważyli, że dzieci kradną lub trudno dzieci przypilnować. Czy Ty myślisz, że oni dla jaj czy ze złości rezygnują z klientów? Skoro sklep podejmuje takie ostre kroki, to naprawdę nie mają jak inaczej tego powstrzymać.
@KatieWee no to robimy zakupy chyba w innych żabkach bo ostatnio jak ja bylem to ciężko było mi kupić wodę bo zajmują każdą wolną przestrzeń tym bardziej jest ciężko ich upilnować zresztą dzieci raczej nie powinny opuszczać terenu szkoły w czasie zajęć ja rozumiem że jesteś mamą ale te dzieciaki nie potrafią w grupie zachować się w sklepie
@zbrodnia_i_kawa: nie mam rozwiązań, ale uciekanie do "zaraz wracam" jest słabe. Warto by było zainwestować w jakąś ochronę a nie iść w łamanie praw konsumenta.
rozumiem doskonale o co chodzi, ale tak po prostu nie wolno
@KatieWee Po pierwsze każdy powinien mieć prawo, żeby zrezygnować z obsługi kogoś.
Po drugie jak ktoś ma problem, to mu się nie dokopuje dodatkowo i sklada jakieś skargi. Weź trochę empatii wykształć. Obraźcie się na sklep i tyle, ale bez zabawy w ubeka.
Bąbelek mój (lvl 17) poszedł wczoraj do żabki gdzie go nie wpuszczono, tłumacząc to faktem, że nie wpuszczają tak zwyczajnie dzieci z pobliskiej szkoły ze względu na ostatnio przydarzające się kradzieże. Wpuszczano jednego dzieciaka czy nastolatka na raz, dorośli wchodzili bez przeszkód.
Mój bąbelek zapytał o podstawę prawną takiego postępowania oraz o to czy pracownicy zdają sobie sprawę, że to jawna dyskryminacja ze względu na wiek. Rozsądnie argumentował, że takie coś nie powinno mieć miejsca, a jedyną reakcją pracowników było zamknięcie przed nim drzwi i wywieszenie kartki "zaraz wracam"( ಠ_ಠ)
Dzisiaj już po tym jak pojawił się w okolicy sklepu na drzwiach ukazała się ta magiczna karteczka.
Gdzie oprócz Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta i samej Żabki powinien uderzać, żeby ktoś się tym zajął?
Komentarz usunięty przez autora
Teraz będziesz szkalowac ludzi, którzy nawet rezygnują z klientów, bo mają taki problem. Weź się pieniaczko zajmij czymś pożytecznym. Ja rozumiem, że to nie jest fair, ale najwyraźniej nie mogą inaczej.
Czasem trzeba ludzi zrozumieć, nawet jak w nas to uderza.
Pewnie sami się zajmą franczyzobiorcą.
@kaitek666: Mama!? Robisz mi siarę i oddaj kompa bo muszę wbijać lvl w LoLa
@KatieWee: no widocznie w tym sklepie nie skoro ich wpuszczają a gnoje pewnie zachowują się jak bydło i kradną batony
@KatieWee Najwyraźniej oni zauważyli, że dzieci kradną lub trudno dzieci przypilnować. Czy Ty myślisz, że oni dla jaj czy ze złości rezygnują z klientów? Skoro sklep podejmuje takie ostre kroki, to naprawdę nie mają jak inaczej tego powstrzymać.
@KatieWee Po pierwsze każdy powinien mieć prawo, żeby zrezygnować z obsługi kogoś.
Po drugie jak ktoś ma problem, to mu się nie dokopuje dodatkowo i sklada jakieś skargi. Weź trochę empatii wykształć. Obraźcie się na sklep i tyle, ale bez zabawy w ubeka.