Wpis z mikrobloga

Szukam właśnie w Warszawie jakiegoś mieszkania na wynajem i to co widzę, to jakaś tragedia. Celuję w ok. 40m2 z balkonem, najlepiej 2 pokoje, do 2500 zł (w tym czynsz) + opłaty. W tej cenie nie ma dosłownie NIC! Ceny tak poszły do góry, że byle kurnik 30m2 na Białołęce czy Ursusie lub pod Warszawą podchodzi pod 3000 zł. Ceny zakupu jeszcze śmieszniejsze, gdy na takiej Białołęce już swobodnie przekraczają 10 tys/m2. Jak tu żyć!?


#warszawa #wynajem #nieruchomosci
  • 31
  • Odpowiedz
w Piasecznie, albo innym Pruszowie


@elperson: I dojeżdżać prawie godzinę do centrum...? Jeszcze rok temu w takich parametrach można było przebierać w ofertach.
  • Odpowiedz
Jeszcze rok temu


@Tino: to cofnij się w czasie i wynajmij za tyle. Nie znam się na tych okolicznych wnioskach, ale jak poszukasz to się pewnie coś znajdzie przy skm/km/wkd z czasem dojazdu ~30 min.

pod 3000 zł


@Tino: ciekawe ile za swoją nieremontowaną od 20 lat nore dostanę xD
  • Odpowiedz
@elperson: Ostatnio znajomy najął niewielkie mieszkanie właśnie w tej okolicy i za 2 pokoje płaci około 3k (nie wiem czy czynsz się wlicza). Więc nawet w okolicznych miejscowościach jest drogo.
  • Odpowiedz
@elperson: I dojeżdżać prawie godzinę do centrum...? Jeszcze rok temu w takich parametrach można było przebierać w ofertach.


@Tino: Z Pruszkowa do centrum jedziesz 20 minut skm, nie wymyślaj

No ceny poszły do góry. A co, zdziwiony ze wszystko drożeje? Myślałeś że całe życie będzie stała cena?
  • Odpowiedz
w samym Piasecznie czy Pruszkowie ceny będą nieniższe niż na Białołęce, ale i tak lepiej tam


@prerogatywa: Czemu lepiej? Na Białołęce masz chociaż dobrą komunikację, tramwaj, autobus, parę minut do metra. A taki Pruszków czy Piaseczno jednak jest kawałek do dobrego połączenia.
  • Odpowiedz
3k