Wpis z mikrobloga

Owszem wszystkie opisane przez was opcje są możliwe. Impreza ze zdjęcia może nie mieć skrzyni biegów czy innych podzespołów, wtedy można holować jak się chce. Subaru jest u nas mało popularną marką i może być różnie. Przyjedzie nowy kierowca bez wiedzy o autach i kłopot gotowy. Chodzi o to, że sprawnego subaru bez żadnej ingerencji w układ napędowy czy dodatkowych przyrządów w ten sposób nie wolno holować.
  • Odpowiedz
@Ginik LT maksymalnie miały 8t DMC, tylko to była już inna konstrukcja niż auta 3,5-5,5t. Ile ma ten ze zdjęcia nie wiem

@Kriegor słyszałem kiedyś o czymś takim jak "przełącznik do rozłączania napędu AWD", ludzie to na własną rękę montowali w T3 syncro żeby mieć możliwość odłączenia przedniego napędu w warunkach drogowych
  • Odpowiedz
wystarczy wózek wrzucić pod tylną oś


@greengreq: To jest wózek który służy do tego żeby auto z zablokowanymi kołami wciągnąć na lawetę, ewentualnie przemieszczać wygodnie po warsztacie.
Zupełnie się nie nadaje do jeżdżenia po mieście - kółka urwałyby się na pierwszej dziurze.
  • Odpowiedz
Przełącznik w kabinie? xD rozumiem, że chciałeś dostosować się do poziomu wykopków, no okej


@Kriegor: ale że o co chodzi? Jak napiszę "nie da się łatwo odpalić auta X bez kluczyka", to też napiszesz "Jak to, przecież wystarczy podłączyć interfejs serwisowy BLABLA i laptopa z oprogramowaniem i można łatwo uruchomić auto. Ale te wykopki nieogarnięte".
Ja jestem zdziwiony, że takie zwykłe auto jak impreza nie ma przycisku do wyłączania AWD
  • Odpowiedz