Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja.
Internet w Vectra, rezygnacja nastąpiła już kilka miesięcy temu. Usługa miała być świadczona do końca lipca. Dzwonił konsultant, chciał przedłużać ofertę, jednoznacznie zostało powiedziane, że rezygnuję. Modem odesłany już dawno.
Rachunki dalej przychodzą. Dzwonię do nich, a oni mówią, że rezygnacji żadnej nie było. Baba na infolinii mówi, żeby złożyć reklamację, oni odszukają nagranie rozmów itd. Reklamacja złożona i odrzucona. Odwołuję się, znowu odrzucają, twierdzą, że nie znaleźli zapisu rozmowy z konsultantem. Piszą, żeby odesłać im modem, który #!$%@? już dawno odesłałem (°° , a usługa będzie świadczona jeszcze do końca listopada i należy uregulować rachunek.

Moje pytanie, czy oni mogą mnie tak walić w #!$%@?? Przecież to jest jawne oszustwo i wyciąganie kasy.
Co mogę zrobić w tej sytuacji?

#vectra #internet #kiciochpyta #prawakonsumenta
  • 6
@a320neo: I jak, sprawa się wyjaśniła?

Na tyle, ile się orientuję to w zakresie wypowiadania umowy istotna jest jej treść. Jeżeli przewiduje formę pisemną dla wypowiedzenia, no to nie możesz jej wypowiedzieć reklamacją, chyba że dostawca usługi tak ą formę zaakceptuje (np. ma taką praktykę, że wbrew umowie chce być przystępny dla konsumenta).