Wpis z mikrobloga

@JC97: Używanego RSa. Bo tylko taki jest sens. Za 3 lata jak mi się leasing skończy to raczej będę brałz USA bo w tym kraju gówno będzie a nie samochody :D
  • Odpowiedz
@mateelv: Póki co klienci pójdą do konkurencji po Fabię, Clio, Corsę czy i20, niestety zmierzamy do sytuacji, w której pozostaną Dacia, Toyota i kilku innych "opornych", a reszta będzie starała się wciskać tylko elektryki z odpowiednio wywindowaną ceną.
  • Odpowiedz
@redemptor: firmy motoryzacyjne muszą mieć ogromną przebitkę na autach elektrycznych skoro opłaca im się ograniczać sprzedaż wersji spalinowych. Przecież nie każdego stać na elektryka więc pewnie na jednym elektryku muszą zarobić tyle co na 2-3 spalinowych
  • Odpowiedz
@redemptor: @SerTrapistow: Przecież tu nie chodzi o wpychanie spalinówek tylko SUV-ów/crossoverów. Teraz ktoś kto kupiłby Fiestę pójdzie po Pumę. Zamiast Focusa po Kugę itp. Na Suv-ach/crossoverach mają wyższe marże.
  • Odpowiedz
@JC97: Nie zgodzę się z tą teorią właśnie przez to, że SUV-y/crossovery są znacznie droższe. Jak ktoś chce twór crossoveropodobny to kupi go niezależnie czy taka Fiesta, Focus czy Megane są nadal w sprzedaży czy nie. Jak ktoś ma określone preferencje i przede wszystkim budżet to po wycofaniu modelu z oferty zajrzy do konkurencji, która nadal będzie miała w ofercie auto miejskie czy kompakta.
  • Odpowiedz