Wpis z mikrobloga

Myślę, że Gekon oficjalnie został zweryfikowany w tym sezonie. Nie jest to człowiek z zerowym doświadczeniem, bo jeździ już tyle co Klekle czy Norris, więc to żadna wymówka.

Gekon z czasów Williamsa był najbardziej przehypowanym kierowcą w padoku, gdzie robiono z niego ekwiwalent talentu Maksia i kreowano reputację 'pokrzywdzonego z wielkiej młodej generacji', bo jeździł w obsranym gównem Williamsie co odstawał tempem na 1,5 sekundy od Force Indii. Był wywyższany pod niebiosa, bo udawało mu się pokonać tempem 35-letniego niepełnosprawnego emeryta, co fotel dostał za przelew od Orlenu. Dawał wywiady jak to będzie rzucał rękawice Holenderskiemu Sebie i Oskarkowi z Monako oraz jego gimbusiarskiemu rodakowi jak tylko dostanie odpowiednią maszynerię. Sakhir 2020 gdzie objechał w jednym z najbardziej dominujących aut w historii lepszych od siebie i beznadziejnego owczarka fińskiego oraz mistrzostwa kwalifikacji z rozkręconym silnikiem Williamsa dalej budowały hype.

Co natomiast pokazał Gekon jak dostał już przynajmniej to trzecie auto w stawce? Otóż moim zdaniem gówno.

Prawie żadnego podium nie zdobył realnym racecraftem, mimo iż Mercedes prezentował porządny poziom w paru wyścigach. Większość wycieczek na podium zadzięcza żółtym flagom i safety carom lub DNFom innych zawodników. Jedyny przykład solidnej jazdy koło w koło z jego strony to Hiszpania i może Imola, czyli tor na którym ledwo da się wyprzedzać i wyścig, w którym Norrisowi udało się go pokonać do podium w 5 aucie w stawce.

Przez połowę swojej aktywności na torze notorycznie pokazuje swój #!$%@? racecraft, powodując ciągłe kolizje i niszcząc wyścigi innych w gorszej manierze, niż nawet Max we wczesnych latach. Bo w przypadku Maxa to była kontrolowana agresja, gdzie robił to co robił z premedytacją, więc mimo iż było to idiotyczne to wiadomo było, że robi to świadomie by skompensować deficyt prędkości do rywali, a nie realny brak dobrego racecraftu. Takie opóźnienie hamowania na Austrii 2019, gdzie wiedział co robi, ale nikogo nie #!$%@?ł.

W przypadku gekona, to nie jest kontrolowana agresja tylko po prostu debilizm. Patrząc na onboardy i telemetrię to Gekon nie myśli nad tym co robi i wszelkie akcje na torze są kierowane wyłącznie bezpośrednim impulsem.

Ostatni wylew w USA to 'O #!$%@? HAMILTON MNIE WYPRZEDZI ZARAZ, WIĘC MUSZĘ #!$%@?Ć PEDAŁ GAZU NA 20 METRÓW PRZED ZAKRĘTEM'.

Singapur i jego inba z Schumacherem to 'DOBRA JEDZIEMY KOŁO W KOŁO TO TRZEBA BRONIĆ OD ZEWNĘTRZNEJ, WIĘC ZJEŻDŻAMY NA PRAWO, #!$%@? Z LUSTERKAMI'

UK i #!$%@? na starcie to 'DOBRA #!$%@? START, PEWNIE SĄ ZA MNĄ WIĘC MUSZĘ BLOKOWAĆ I ZAJECHAĆ IM DROGĘ, #!$%@? Z LUSTERKAMI'

Nie mam pojęcia jaki był powód hypowania tego typa, poza koniecznością znalezienia następcy czarnego pana do gloryfikowania jako najlepszej rzeczy od czasów chleba krojonego przez brytyjską mafię.

Tempem odstaje od prawie 40-letniego dziada, którego członek jego generacji, któremu podobno miał rzucać rękawice w przyszłości skundlił jak śmiecia w wolniejszym aucie. Ma zerowe umiejętności walki koło w koło i nie myśli nad podzieleniem swojej uwagi między obserwacje toru i podejmowanie decyzji. Jeżeli Max to nowy Schumi, a Szarl to nowy Nando to Russell to może być maksymalnie Fisichellą.
#f1
Pobierz RzutKamieniem - Myślę, że Gekon oficjalnie został zweryfikowany w tym sezonie. Nie je...
źródło: comment_1666646797658wBTlTY1553yVj32wTtg.jpg
  • 25
a wtedy gekon wykrzywił swój głupi ryj w grymasie wstydu, bo wiedział, że jechał na ślepo.


@Tasde: jak czytam Twoje wpisy, to czasem mnie zastanawia Twoja niezmierzona omnipotencja. Często znasz najmroczniejsze plany Mercedesa, często wiesz, co Mercedes z FiA knują pod stołem, choćby ten stół był umiejscowiony w najbardziej strzeżonym bunkrze, a teraz nawet potrafisz czytać w umysłach kierowców ze stajni w Brackley.
@fordern: a dobra chyba wiem o co chodzi. Pewnie o te kwalifikacje z Hiszpanii. Sprawdziłem jeszcze raz jak to wyglądało. I było na odwrót. Przez radio powiedzieli mu żeby już cisnął bo nie zdąży rozpocząć okrążenia, a w rzeczywistości miał 20s zapasu. Rozpoczął ostatnie okrążenie kwalifikacyjne, jadąc zaraz za Norrisem i z nienaładowaną do końca baterią. Nie było przez to już szans o dobry czas, to od razu odpuścił. W dodatku