Wpis z mikrobloga

Plague Tale Requiem wreszcie skończone, i


Ta gra jest wszystkim tym czym #thelastofus2 chciałoby być, wciągającą opowieścią narracyjną, z ciekawą fabułą poruszającą trudne tematy. Zawierającą świetnie napisane postaci posiadające wiele słabości, a mimo to prące do przodu, by jednak na końcu przyznać


a nie nastolatki zachowujące się jak psychopaci, będący napakowani jakby wciągali koks chochlami do bigosu. No kocham w opór.

Jedyne co może mi to przebić w tym roku to będzie chyba #godofwar

#ps5 #xbox #gry #pcmasterrace
  • 9
@BezKrakaNiePograszMakaroniarzu: Różnica jest w motywacji postaci i temu dlaczego to robi. W przedstawieniu jej charakteru, oraz spójności gameplayu z fabułą. W TLoU2 jest taki dysonans ludonarracyjny że głowa mała. Pół gry płaczu o tym jaka to przemoc jest zła, aby drugie pół gry oprzeć na zemście wyciągniętej z dupska.

Ale mniejsza o TLoU2, ot ta gra wybitnie mi się nie podobała. Może po prostu nie tego oczekiwałem, za to tutaj dostałem
@langigd: Hmmm poniekąd? Aczkolwiek teraz masz o wiele więcej postaci z którymi chodzisz, zależnie od etapu fabuły. Koniec końców więc z gówniakiem chodzisz mniejszą część gry. Potrafi on też o siebie zadbać, nie trzeba go ratować z opałów. Daje pewne nowe opcje gameplayowe.

A i skradanie się jest o wiele bardziej dynamiczne, pod tym względem iż masz multum opcji eliminacji wrogów, multum opcji odwrócenia ich uwagi, czy wykorzystania środowiska na swoją
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KacapRemover: hmm, czyli poniekad ten sam schemat skradanki i ucieczki tylko bardziej rozbudowany. A możesz tam się po prostu nie skradac i wbiec na środek i wszystkich wystrzelać z różnych dostępnych broni?