Wpis z mikrobloga

#vectra #internet #kielce #problem

Krótko i na temat:

Moja dziewczyna ma internet z Vectry, od polowy listopada działa albo i nie. Od grudnia działa może 5 minut dziennie. Problem został zgłoszony w mikołajki i przyszedł pan monter i wymienił ich modem 14 grudnia. Przez 2 dni chodziło wszystko normalnie. Po 2 dniach znowu się #!$%@?, nie skłamię jeśli powiem, że w ciągu doby w sumie działa net przez 10 minut. Problem został zgłoszony znowu - chyba 20 grudnia, zadzwonili przed sylwestrem z pytaniem 'czy problem ustał', odpowiedz oczywiście negatywna. Do tej pory nie można nic z nimi zrobić 'bo sprawa w toku'. Powiedzcie mi czy można zerwać umowę z nimi? I jaka podstawa? Bo płacenie miesięcznie ponad 100zl za kablówkę i internet (którego NIE MA) jest śmieszne. Można od nich żądać jakiejś rekompensaty? Od razu mówię, że nie jest to wina laptopa, kompa czy innych rzeczy tylko cholera ICH!

taguje jeszcze #upc bo może ktoś miał tam podobny problem. #!$%@? mnie już ta Vectra.
  • 1
@ami1410:

1. Na pewno masz w regulaminie usług co w przypadku problemów technicznych, czy naliczają rekompensatę 1/30 za każdy dzień czy nie.

2. W regulaminie też powinna być informacja co w przypadku, gdy internet notorycznie nie działa czy można taką umowę wypowiedzieć z przyczyn technicznych.

3. Złóż oficjalną reklamację na piśmie, poczekaj co odpowiedzą, bądź miły i poważny, niech widzą, że prowadzisz dialog.

4. Jeśli problemy nie ustąpią, a oni