Wpis z mikrobloga

Seria wiedźmin podzieli losy serii assassin's creed na 100%, będą brane assety z jednej części, kopiowane do kolejnej i zmieniane tylko delikatnie, świat, historia itp, gameplayowo to będzie to samo praktycznie, skoro robią 3 wieski na takich samych silnikach, na UE5 mają dużo łatwiej wszystko, gry mają być co około 2 lata to tym bardziej, czy źle? nie o ile świat będzie ciekawy jak w ac (tak świat w AC jest ciekawy)
#wiedzmin #assassinscreed #gry #ps5 #pc #xbox #cdprojektred
  • 17
  • Odpowiedz
@karix98: no i? przeciez to jest w preprodukcji od dawna i wlasnie dzieki temu ze masz pierdyliard tekstur modeli i hgw czego to proces produkcyjny jest szybszy, nikt nie robi ci nowych tekstur/modeli na miliony obiektow tylko dlatego ze podobne juz byly gdzies uzyte, juz pomijam ze od czasow w3 to pracuje tam pierdyliard ludzi wiecej
  • Odpowiedz
@karix98: branie tego samego silnika/gameplayu/assetów na kolejne odsłony to są stare rzeczy jak domowe konsole. Kluczem jest jakość produktu.

Za czasów PS1/PS2 wychodziły takie trylogie "co chwila" i byłem zadowolony. Dziś mi tego brakuje.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nostalgiwolf: gra się udała wbrew temu co na wykopie się forsuje bo czuć w niej styl CDPR w budowaniu postaci.
Skala projektu natomiast przerosła Xboxa One i PS4, gdyby gra powstawała na XSS/X i PS5 to też było by inaczej. A rozmach tej gry jest ogromny, jedynie Rockstar przychodzi mi na myśl w kwestii studia które dałoby radę, a Rockstar też robi swoje gry przez wiele lat, z tym że
  • Odpowiedz
@woda_saguaro: I znowu ten argument, że to przez starą generację. To nie projekt przerósł Xboksa One i PS4, tylko CDPR przerosła optymalizacja projektu na wspomniane platformy. Cyberpunk właśnie na nie powstawał i gdyby nie opóźnienia w produkcji to miałby premierę jeszcze przed wydaniem nowej generacji. Już w 2018 CDPR twierdziło, że grę da się ukończyć od początku do końca, więc można śmiało założyć, że była już dość blisko ukończenia. Gdyby
  • Odpowiedz