Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wutermelon: no, ale właśnie dokładnie tak jest jak mówisz xDD

@Mega_Smieszek: odnośne grafiki to bym polemizował, dla mnie lol jest za bardzo cukierkowy i graficznie dota2 go zjada, ale wiadomo to tylko subiektywne odczucia.
A co do rozumienia gry to się zgadzam w 100%, żeby oglądać dote trzeba wszystko ogarniać co się dzieje, bo jest o wiele bardziej złożona niż lol, który bardziej bazuje na skill shotach.
@kicjow: lol jest prosty i ma dziwną grafikę jakby jakieś tanie anime. Dota jest bardziej złożona i można sobie supportem wardować całą mapę i jest to jeden z elementów taktycznych gry. Lol za to ma krzaki w których można się chować. Obie gry bardzo się różnią nawet samym community, w lolu pełno dzieci i 12 latków co średnio mi leży grać z takimi.
@kicjow: Nie chodzi nawet o kwestie cukierkowe. Po prostu, to jak układają się cienie, jak wyglądają mobki i same animacje są dla mnie ultra dziwne. Dodatkowo te górki i dołki na mapie są jakąś abstrakcją.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Mega_Smieszek: górki i dołki to zwyczajne kontynuowanie pomysłu low i high groundu z Warcrafta, który daje inną wizję i szanse chybienia autoataku. Creepy też są niejako próbą nawiązania do poprzednika, gdzie były to drzewce i ghule, imo nadal lepsze niż jakieś animowane czarodzieje i rycerzyki xD Co do reszty to kwestia przyzwyczajenia, obie gry są na tyle zróżnicowane, że nie ma sensu ich porównywać.
@Gusmag: co to znaczy bardziej przyjazna dla oka? XD przecież to mocno subiektywne, grafika w lolu jest utrzymana bardziej w stylu fantasy, gdzie w docie z kolei stara się być realistyczna, a o personalnych odczuciach nie ma sensu rozmawiać bo każdy będzie miał swoje XD