Wpis z mikrobloga

@WielkaPesaNarodowa: umiesz niemiecki? Jak nie to ja bym wolał przez jakąś agencje jednak, żeby mieć kontakt po polsku w sprawie jakiś formalności itd xd

- dojazd do niemiec po klamota, ja musiałem np jechać 900km w jedną stronę
- masz wolne gdy wszyscy inni pracują i jak nie masz co robić w domu to będziesz się nudzić xd
- zależy jaka specyfika pracy, ja np robiłem przeżuty między magazynami i #!$%@?ła
@WielkaPesaNarodowa ja pracuję tak od 2 lat na bdf gdybym miał jeździć bez systemu to już bym nie robił. Język niemiecki na pewno przydatny ale myślę że angielski wystarczy, u mnie w firmie nie wiem czy chociaż jeden Polak mówi po niemiecku. Niemiecka firma i ciągly kontakt po angielsku. Pracuje tak bo dobre zarobki i dużo wolnego, dwa tygodnie szybko zleci a potem ,,urlop''. Z minusów to że jednak do Niemca trzeba
@Bakys: Obserwuję te tagi kilka lat, może nie na bieżąco ale jako tako. Zawsze mnie zastanawiało po co ty, xspeditor czy jeszcze jeden jakiś tutaj jest tak się wywyższacie nad kierowcami regularnie nazywając ich ćwierćmózgami czy debilami w swoich postach. Jeżeli sprawa idzie po waszej myśli post wisi dumnie i pewnie wracacie do niego co rano zjechać sobie na ręcznym. Kiedy to jednak zostajecie wyjasnieni post jest skasowany. To jak to
@Rolss: 1 - jeśli uważasz, że usunąłem post, bo zostałem "wyjaśniony", to jesteś w błędzie. post usunąłem tylko i wyłącznie dlatego, że pojawiały się "argumenty" ad personam (polaczek, dziad itp.) + bywalcy tagu przegryw, a nie tego oczekuję pisząc tu cokolwiek, staram się nikogo nie obrażać i tego samego oczekuję w zamian.

Na tagu jest masa ogarniętych ludzi z "obu stron barykady" z którymi można przeprowadzić dyskusję, ale jest też stado
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2