Aktywne Wpisy
Oczekiwania #julka vs rzeczywistość be like:
#bekaztwitterowychjulek #logikarozowychpaskow
#przemyslenia #przemysleniazdupy
#bekaztwitterowychjulek #logikarozowychpaskow
#przemyslenia #przemysleniazdupy
M83_ +270
Trzy lata trzeźwości. Oprócz telefonu też zmieniło mi się sporo w głowie.
#alkoholizm #depresja i trochę #silownia #pokazmorde
#alkoholizm #depresja i trochę #silownia #pokazmorde
#hobby #ciekawostki #lotnictwo #samoloty
do obserwowania: #whangarzeumajstra - jak komuś podobają się moje wypociny
Vulcanair P.68 (dawniej Partenavia)
Lekki dwusilnikowy samolot zaprojektowany do przewozu osób, transportu oraz wykorzystywany w celach szkoleniowych. Ze względu na niskie koszty eksploatacyjne znalazł również zastosowanie w służbach wojskowych oraz cywilnych. Wersja Observer fabrycznie wyposażona w pełni przezroczysty nos kadłuba oraz otwierany luk w spodniej części jest prosta w przystosowaniu do zadań obserwacyjnych i fotogrametrycznych. Wykonując loty na małych wysokościach (10000ft przy 55% mocy silników) jest w stanie być w powietrzu przez 8h – bardzo istotna cecha przy mapowaniu dużych obszarów.
Podstawowe dane techniczne (P.68C):
Załoga: 1 + 5 pasażerów
Długość: 9.55m
Rozpiętość skrzydeł: 12.00m
Wysokość: 3.40m
Powierzchnia nośna: 18.60m2
Masa własna (pusty): 1420kg
MTOW: 2084kg
Napęd: 2x Lycoming IO-360-A1B6 200hp (150kW)
Vmax: 330km/h / 178kn
Prędkość przelotowa: 306km/h / 160kn
Prędkość przeciągnięcia: 106km/h / 57kn
Zasięg: 2043km / 1269nmi
Pułap: 5490m / 18000ft
https://en.wikipedia.org/wiki/Bennett_Airtruck
http://www.aviastar.org/air/australia/kingsford_pl-7.php
@straz_konsumencka: Nie słyszałeś o technologii zoomu? Nie słyszałeś o technice szyku lotniczego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)