Wpis z mikrobloga

Mircy, szukam nowej pracy w #lublin. Kompletnie rzygam słuchawkami i pracą z klientem, a miałam do czynienia zarówno z indywidualnym, jak i biznesowym. Oprócz obsługi zajmowałam się sprawami technicznymi, miałam do czynienia z kilkoma bazami danych, m.in. Asseco. Jestem po studiach (hehe) dziennikarskich, bo je kończyłam z nadzieją, że zaczepię się w jakiejś redakcji, wydawnictwie, firmie marketingowej, ale życie zweryfikowało moje ambicje i wylądowałam na słuchawce, która mnie psychicznie wykańcza. Jestem gotowa się nawet przekwalifikować. Z racji tego, że miałam do czynienia z techniczna obsługa klienta, ogarniałam też zamówienia... W sumie to dużo rzeczy robiłam, bo pracowałam w kilku firmach, ale chcę się już zaczepić na stałe w jakiejś porządnej firmie, która dobrze płaci i nie narzuca mnie tonami obowiązków, jak robi to obecna. Psychicznie nastawiam się nawet na IT. Jestem otwarta na naukę czegoś nowego. Jak się nie uda, prawdopodobnie zabieram niebieskiego i kota i wypieniczamy za granicę, bo ileż można #!$%@?ć za psi grosz mając tyle obowiązków, że tym powinno się kilka osób obdzielić, ale moja firma ma tak bardzo w dupie uzupełnianie braków kadrowych...
Człowiek się zastanawia, na #!$%@? lata temu poszedł na studia, skoro żyje w takim gównie. Zaciskam więc żeby i szukam nowej roboty, choć obawiam się, że przeskocze do innej roboty i będzie jeden #!$%@?. Jednak z tej firmy muszę uciec, bo od nadmiaru obowiązków i śrubowania norm i targetów psychika mi wysiada. Ale zanim puszczę jedna gałąź, chce się złapać drugiej.
Trochę chaotycznie piszę, bo jestem w drodze do mojego januszexu, ale desperacko szukam nowej roboty. W końcu żyje tylko po to, by się #!$%@?ć na śmierć.

#pracbaza #praca #szukampracy #zalesie #depresja bo się pogłębia, mimo się leczę
  • 30