Wpis z mikrobloga

help, kupiłem przez paypo buciki i dostałem takiego mejla:

""Do Twojego konta w PayPo dopisaliśmy nowy adres email: wtymmiejsucmojadresmejlowy@xxxx.com. Od teraz, możesz płacić i logować się do swojego panelu klienta, używając również nowego adresu email."

Tylko skąd mam wziąć hasło do konta? xD a jak staram się zmienić hasło to pisze ze:

"Link do resetu hasła został wysłany na Twój główny adres email - b***2@gmail.com."

Gdzie NIGDY wcześniej nic nie kupowałem przez ta usługę ani nie zakładałem konta, co o tym Myślice ? ktoś ukradł mój numer telefonu ?

#pytanie #paypo #zakupy #pytaniedoeksperta
  • 3
@Szalone_Wiadro skontaktuj się z naszym konsultantem - telefonicznie pod nr +48 22 333 74 60 lub poprzez e-mail: bok@paypo.pl. Postaramy się sprawdzić, co się stało, i spróbujemy Ci pomóc. Pozdrawiamy