Wpis z mikrobloga

Nie było rowerów był problem, są rowery i jest jeszcze większy problem.

Esker 6.0:
+Grx800
+ lakier połysk
+/- Czarny kolor od 2020 po 2023.
+/- opony
+/- detale- np brak gumowych uszczelek w miejscach gdzie pancerze linek wchodzą w ramę.
+/- siodło- miękkie mimo regulacji kąta moja d--a przesowa się na nim do przodu cały czas. Pewnie nawet bez galotow z wkładka nie byłoby dużego problemu.
-ciężkie koła.
-owijka (do nawinięcia druga warstwa lub wkładki żelowe)

Grizl al6:
+kolor
+detale
+opony
+/- Grx400
+/- koła nie cykają
+/-- siodło- d--a na nim dobrze siedzi, ale twarde, czuć nierówności.
-cena-droższy od eskera o ok. 700zl.
---matowy lakier-największy minus brudzi się od patrzenia. Sprawia wrażenie jakby ktoś go farbami plakatowymi pomalował w dotyku podobne wrazenie. Oczywiście jest pomalowany dokładnie.
-korba Rotor- na moje powinna być odsunięta od ramy o parę milimetrów. Innaczej przy ustawieniu skrajnych koronek łańcuch obciera o korbę. Wczoraj 4godziny regulowałem przednia i tylną przezutke, ale całkowicie nie pozbyłem się problemu(w krosiie działa wszystko cacy).

Kultura pracy GRX - tu ewidentnie 800 w porównaniu z 400 lepiej pracuje.

Głównym czynnikiem decydującym jest lakier. Dlaczego grizl w tym kolorze zrobili matowego. Gravel w macie WTF. Głaskałem psa który bawił się na trawie dotknąłem roweru i już ubrudzony.

Ktoś ma matowy rower? Jak z brudzeniem, czyszczenie itp.?

Od tygodnia nie mogę zdecydować co zostawic. Ale raczej ze względu na lakier w połysku i Grx800 pójdę w Eskera.

#gravel #rower
aareeek - Nie było rowerów był problem, są rowery i jest jeszcze większy problem. 

E...

źródło: comment_1661757843Ze1Wi8PHc6d9Zl8VGgEjLS.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rabarbarubar2: Grail al 7, na grx 600/800 generalnie sparuję się dobrze. Nie jest to rower wyprawowy, bo ma taka nutkę szybkości. Mam wrzucone tam panaracery gravelkingi+ 35c (slikicki), to duzo zmieniło, bo osobiście uważam, że opony stockowe trochę go ograniczają. Generalnie, rower lekki, zwinny, bardziej road++ niż gravel ;)
  • Odpowiedz
Generalnie chciałem kupić coś na 105di2 ale ceny mnie przeskoczyły. Dlatego dokupuje do niego koła od VINCI (outlet często maja promocje po 3200) i oponkę 28c . A drogi zestaw kół na sezon przejściowy. Taki to rower uniwersalny
  • Odpowiedz
@sudi13: no po takiej wypowiedzi to coraz bardziej skłaniam się w kierunku graila, tylko jakieś głosy w głowie mówią, że skoro to zaledwie road plus, a ja mam w pobliżu niemieckie ścieżki głównie, to może endurance? aj, poczekam z namysłami do listopada i kolejnych dostaw canyonów
  • Odpowiedz
@rabarbarubar2: Wiesz, ścigałem grailem po kampinosie tam gdzie wczoraj mtb. Bolały mnie łokcie, bo nie ma amorka. Największa robotę w rowerach ze sztywnym widłem robi opona. Jak wrzucisz więcej niż 35c z bieżnikiem i odpowie im ciśnieniem to komfort rośnie. Poniżej 32c i duzo barów robi się już szybko ale i bardziej czujesz asfalt. Do tego cała ta geometria, dla mnie jak jesteś jak ja 95kg :D to rowery szosowe
  • Odpowiedz