Wpis z mikrobloga

Cześć Mirasy,

Kupiłem sobie BMW E90 tydzień temu. Jako, że nie znam się na samochodach, to wziąłem sobie Motocontrolera żeby sprawdzili czy to czasem nie jest gruz i wyszło na to, że to całkiem dobry egzemplarz. Następnego dnia wsiadłem w pociąg i przejechałem cała Polskę dokonać zakupu.

Umówiliśmy się w Galerii i tam popatrzyłem się na samochód jeszcze raz i okiem laika wydawał się super. Sprzedawca w ogłoszeniu(którego już nie ma) napisał, że silnik n46b20 działa trochę jak disel i skoro rzeczoznawca na to nie zwrócił uwagi to ja też. Tak jeździłem sobie i zrobiłem 1kkm(przy zakupie miał 204505) i zapalił się CHECK ENGINE. Od razu podjechałem do warsztatu i tam mechanik powiedział słowa, które sprawili, że miałem ochotę położyć się pod kopami tego gruzu. Powiedział, że te silniki chodzą inaczej, ale nie aż tak i że tutaj może być dużo do wymiany i koszt naprawy może wynieść nawet 8-9k PLN.

Jestem przybity i nie wiem co robić. Mechanik zasugerował żebym zwrócił samochód, ale czy jestem w stanie to zrobić? Czy to się kwalifikuje jako wada ukryta? Co teraz powinienem zrobić?

#samochody #e90 #bmw #mechanikasamochodowa
  • 26
  • Odpowiedz
@kon-rad: Jak słyszę takie odpowiedzi to mam tego mema przed oczami.

Zero refleksji o co może chodzić, może plecionka wydechu, może rozrząd do wymiany, może cewki zapłonowe?
Po co się zastanawiać, najlepiej od razu rzucić że 8-9k może kosztować ;)

Co teraz powinienem zrobić?


@kon-rad: Pojedź do jakiegoś prawdziwego serwisu, gdzie ocenią stan pojazdu, co mu jest, co to za odgłosy i jak będziesz znał stan techniczny pojazdu to będziesz
hellfirehe - @kon-rad: Jak słyszę takie odpowiedzi to mam tego mema przed oczami.

...

źródło: comment_1661265337vAwVBmL2n05roW1uQN5gmO.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz