Wpis z mikrobloga

@bobson92: Moj 1.8 tsi z 2014 do 230k przebiegu brał litr oleju na 12k km. Jak zaczął pic 0.5l na 1k km to zrobiłem full remont na nowych, innych tłokach i aktualnie po 8k km nie wziął ani kropelki. VAG produkował uszkodzone silniki to jest fakt. Niewiele z nich nie piło oleju. Ogólnie jak kupujesz 1.8 tsi albo 2.0 tfsi to szykuj 10k pln na remont. Zrobilem i nie żałuje, auto
@reakwon: Mam 2020 rok, idziemy do przodu, kiedyś rzeczywiście #!$%@?, bo zamiast pofalowanej blaszki dali #!$%@? pierścień z otworkami, który miał odprowadzać olej do skrzyni korbowej, jednak przytykały się te kanaliki i żarły na potęgę. Wada tego silnika to jedno, ale jego możliwości tuningowe (500hp+ na seryjnym motorze) spalanie (jak jadę spokojnie trasę tak do 110 to poniżej 7, w mieście bez szaleństw 8.5-9.5, jak #!$%@? w trasie czasami pod 200