Wpis z mikrobloga

szczególnie jak te ścieżki mają co kilka metrów spad, żeby jaśnie pan wjeżdżający na posesję nie musiał pokonywać za wysokiego krawężnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Nie_znany: jeszcze gorzej jak co kawałek jest prostopadła uliczka, a ścieżka skręca w bok, aby przecinać ją razem z przejściem i na dokładkę jest krawężnik. Plus czemu nie machnąć znaków, że za każdym razem się kończy i zaczyna na nowo? ( ͡
  • Odpowiedz
ale również o to, że przez takie parkowanie nawierzchnia jest paskudnie nierówna i pozapadana przez co ciężko i niekomfortowo się jedzie.


@PanBulibu: Zawsze musi pojawić się ten argument. Mnóstwo dróg osiedlowych, parkingów, podjazdów, miejsc parkingowych na podwórkach zbudowanych z kostki i nic się nie zapada, a te nieszczęsne DDRy od razu się wykoślawiają. Oczywiście od aut wyjeżdżających codziennie z podwórka po prawej nic się nie stanie. Dopiero po zaparkowaniu zaczyna się
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@PanBulibu:

jest tak nierówna i pozapadana od kół parkujących aut, że jazda nią jest dosłownie niebezpieczna

Holipka, muszę tak mówić policji i wykopkom, jak mnie ktoś przyuważy, że jeżdżę autem po chodniku- PANIE ULYCA JE NIERUWNO ŻE JAZDA AUTEM PO NIEJ JES NIEBEJSPIEJCZNA
  • Odpowiedz
@KopecyFan: fałsz. Kolor kostki nie świadczy o tym że to ścieżka, brak znaku c13/c16. Op modeluje narracje pod swoją tezę. Ponadto op jako rowerzysta znajduje się na chodniku a powinien na jezdni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
może dlatego, że mają inną specyfikację podłoża?


@makrel_gieldowy: A mają?
Przecież warunkowo dopuszczone jest parkowanie na chodnikach przy spełnieniu określonych warunków. Pozwala to domniemywać, że i chodniki powinny bez większego problemu móc wytrzymać parkowanie pojazdów o DMC do 2,5 tony. Co innego jak na chodnik wpierdzieli się ciężarówka, co się niestety zdarza.

Pozwolę sobie jeszcze zamieścić zdjęcie czegoś, co @PanBulibu określa w swoim wątku mianem

fatalnej infrastruktury rowerowej


To tylko pokazuje
ZygmnuntIgthorn - > może dlatego, że mają inną specyfikację podłoża?

@makrel_gield...

źródło: comment_1658754607FlXZkqbwtsxP682ThQRnAE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Nie_znany: >szczególnie jak te ścieżki mają co kilka metrów spad, żeby jaśnie pan wjeżdżający na posesję nie musiał pokonywać za wysokiego krawężnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)

czyli lepiej zniwelować te spady, żeby jaśnie pan przejeżdzający rowerem nie musiał pokonywać wyboistej drogi?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
czyli lepiej zniwelować te spady, żeby jaśnie pan przejeżdzający rowerem nie musiał pokonywać wyboistej drogi?

( ͡° ͜ʖ ͡°)


@bez_pomyslu: tak, zdecydowanie. Fajnie, że to zauważasz( ͡° ͜ʖ ͡°) Użytkowników drogi rowerowej są dziesiątki, setki lub tysiące dziennie, zależnie od tego na jakim terenie się ona znajduje. Z pojedynczej bramy jest znacznie mniej wyjazdów. Ciągłość na drodze jest ważniejsza.
  • Odpowiedz
@bez_pomyslu: posiadamy już tak kosmiczną technologię, która pozwala ułatwić wjazd, nie obniżając jednocześnie całego chodnika i DDR

Gdzie indziej po prostu DDR jest prowadzona niżej, dzięki czemu wjazd odbywa się po niskim krawężniku, a DDR nie trzeba cały czas obniżać.

Analogicznie, jeżeli mamy ułatwić wjazd na drogę, to czemu nie wynosimy jezdni do poziomu wyjazdu? Wyboista droga i konieczność zwolnienia by przeszkadzała? Bo jak powstaje próg zwalniający, to ledwo słychać pracujące
  • Odpowiedz
fatalnej infrastruktury rowerowej

To tylko pokazuje stopień jego odklejenia w temacie infrastruktury rowerowej.


Ta DDR nie jest fatalna, jedynie słaba. W tamtym miejscu bowinien być położony beton wodoprzepuszczalny, który jest wytrzymalszy, ma mniejsze opory toczenia i lepiej kontroluje wodę na powierzchni jezdni.

@ZygmnuntIgthorn:
Tak, mają inne specyfikacje. Grubość bruku i podłoża róźni się w zależności od ruchu jaki ma być na danej drodze.
makrel_gieldowy - >fatalnej infrastruktury rowerowej
To tylko pokazuje stopień jego o...

źródło: comment_1658758296yMLyLo8GoMqODjCJVNTJH0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Ta DDR nie jest fatalna, jedynie słaba. W tamtym miejscu bowinien być położony beton wodoprzepuszczalny, który jest wytrzymalszy, ma mniejsze opory toczenia, przepuszcza wodę, przez co nie robią się niebezpieczne kałuże i ślizgawka.


@makrel_gieldowy: Nie musisz mnie przekonywać, że DDR z kostki to, delikatnie mówiąc, nienajlepsze rozwiązanie. Nie o tym pisałem.
  • Odpowiedz