Aktywne Wpisy
Mrbimbek +1085
Dwa lata temu pomagałem uchodźcom z Ukrainy którzy z jedną walizką uciekali przed wojną, była w tym rodzina z którą kontakt miałem chwilę dłużej, trzy dziewczyny z matką i dwójka dzieci, pomagałem im szukać pracy, tłumaczyć dokumenty, pomagałem w urzędach. Jedna z dziewczyn dziś się odezwała, wrócili na Ukrainę a kilka dni temu urodziła syna, przez to jak im pomogłem w najcięższym dla nich czasie nazwała syna moim imieniem, taka drobnostka a
Kurde zakładam działalność, ale nie mam pomysłu na nazwę. Pomyślałem, że może szanowne grono Mirków i mirabelek coś pomoże wymyślić. Zobowiązuję się do opłacenia dużej picki dla osoby, której pomysł wykorzystam.
O działalności: zajmuję się pracami na wysokości, zazwyczaj w dostępie linowym, czyli innymi słowy jestem alpinistą przemysłowym. Usługi, które świadczę, to: Mycie, malowanie dachów, oraz elewacji, wycinka, montaże konstrukcji i reklam, antykorozja, prace dekarskie (rynny, naprawa poszycia dachu, obróbki blacharskie, uszczelnienia
O działalności: zajmuję się pracami na wysokości, zazwyczaj w dostępie linowym, czyli innymi słowy jestem alpinistą przemysłowym. Usługi, które świadczę, to: Mycie, malowanie dachów, oraz elewacji, wycinka, montaże konstrukcji i reklam, antykorozja, prace dekarskie (rynny, naprawa poszycia dachu, obróbki blacharskie, uszczelnienia
#motoryzacja #rower #parkowanie #carboners #samochody
?
A no to teraz się zgadza.
@Nie_znany: jeszcze gorzej jak co kawałek jest prostopadła uliczka, a ścieżka skręca w bok, aby przecinać ją razem z przejściem i na dokładkę jest krawężnik. Plus czemu nie machnąć znaków, że za każdym razem się kończy i zaczyna na nowo? ( ͡
@PanBulibu: Zawsze musi pojawić się ten argument. Mnóstwo dróg osiedlowych, parkingów, podjazdów, miejsc parkingowych na podwórkach zbudowanych z kostki i nic się nie zapada, a te nieszczęsne DDRy od razu się wykoślawiają. Oczywiście od aut wyjeżdżających codziennie z podwórka po prawej nic się nie stanie. Dopiero po zaparkowaniu zaczyna się
może dlatego, że mają inną specyfikację podłoża?
Holipka, muszę tak mówić policji i wykopkom, jak mnie ktoś przyuważy, że jeżdżę autem po chodniku- PANIE ULYCA JE NIERUWNO ŻE JAZDA AUTEM PO NIEJ JES NIEBEJSPIEJCZNA
@makrel_gieldowy: A mają?
Przecież warunkowo dopuszczone jest parkowanie na chodnikach przy spełnieniu określonych warunków. Pozwala to domniemywać, że i chodniki powinny bez większego problemu móc wytrzymać parkowanie pojazdów o DMC do 2,5 tony. Co innego jak na chodnik wpierdzieli się ciężarówka, co się niestety zdarza.
Pozwolę sobie jeszcze zamieścić zdjęcie czegoś, co @PanBulibu określa w swoim wątku mianem
To tylko pokazuje
czyli lepiej zniwelować te spady, żeby jaśnie pan przejeżdzający rowerem nie musiał pokonywać wyboistej drogi?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@bez_pomyslu: tak, zdecydowanie. Fajnie, że to zauważasz( ͡° ͜ʖ ͡°) Użytkowników drogi rowerowej są dziesiątki, setki lub tysiące dziennie, zależnie od tego na jakim terenie się ona znajduje. Z pojedynczej bramy jest znacznie mniej wyjazdów. Ciągłość na drodze jest ważniejsza.
Gdzie indziej po prostu DDR jest prowadzona niżej, dzięki czemu wjazd odbywa się po niskim krawężniku, a DDR nie trzeba cały czas obniżać.
Analogicznie, jeżeli mamy ułatwić wjazd na drogę, to czemu nie wynosimy jezdni do poziomu wyjazdu? Wyboista droga i konieczność zwolnienia by przeszkadzała? Bo jak powstaje próg zwalniający, to ledwo słychać pracujące
@makrel_gieldowy: I jeszcze jedno o czym zapomniałem wspomnieć wyżej.
Czy specyfikacja kostki w miejscach wjazdu na posesje, gdzie normalnie poruszają się pojazdy, jest odmienna od reszty chodnika?
Ta DDR nie jest fatalna, jedynie słaba. W tamtym miejscu bowinien być położony beton wodoprzepuszczalny, który jest wytrzymalszy, ma mniejsze opory toczenia i lepiej kontroluje wodę na powierzchni jezdni.
@ZygmnuntIgthorn:
Tak, mają inne specyfikacje. Grubość bruku i podłoża róźni się w zależności od ruchu jaki ma być na danej drodze.
@makrel_gieldowy: Nie musisz mnie przekonywać, że DDR z kostki to, delikatnie mówiąc, nienajlepsze rozwiązanie. Nie o tym pisałem.