Wpis z mikrobloga

Miałem okazję dzisiaj przymierzyć się do Hondy CRF300L, niestety bez jazdy testowej. I szczerze mówiąc pierwsze wrażenie jakie odniosłem to "plasikowość". Druga sprawa to to, że przy 185 cm poczułem się już duży na ten wymiar motocykla. Trochę się napaliłem, ale na razie odkładam temat. Ciekaw jestem opinii innych, szczególnie, że sam dopiero co zsiadłem z kursowego Gladiusa.

#motocykle
  • 14
@michal7 Zależy czego się spodziewasz od budżetowego motocykla Hondy. Według mnie wzrost masz całkiem okej do tego motocykla. Sam mam 175cm i przydało by się te 5-10cm dodatkowe ( ͡º ͜ʖ͡º). Jest to całkiem fajna maszyna z trwałym silnikiem. Łatwo się prowadzi, jest przewidywalna, mało pali. Ogólnie fajny motocykl typu "dual sport". Mocy jest trochę mało, ale spokojnie wystarcza do terenu do jakiego jest zaprojektowana. Rozpędza się
CptYolo - @michal7 Zależy czego się spodziewasz od budżetowego motocykla Hondy. Wedłu...

źródło: comment_1657831412O45ziwTSHtAsBVmMYeV1Lw.jpg

Pobierz
@michal7: ale czego szukasz? CRF300L to dual sport, chcesz lepszego dual sporta z większym silnikiem to KTM690Enduro R albo Husqvarna 701. W drugą stronę to możesz iść w KTM EXC, ale to motocykle enduro używane w turystyce i na nich to już w ogóle jak na rowerze.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BratProgramisty: tak, leciałem z Gdańska do Warszawy, pytasz o prędkości? Demonem to on nie jest, wysoka wyprostowana pozycja nie pomaga. Ale te 130 utrzyma.W 2017 na ścigaczu był artukuł o wyorawie do Rumunii na tych maszynach, sporo pochwał zebrały. Jest dosyć wygodny,po 300 nie czułem zmęczenia. Weź pod uwagę dosyć niską mase , i spory profil boczny więc wiatr "mjota nim jak szatan" imo za cenę +/- 10k to jest genialny
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@BratProgramisty: niestety romet ściągał go tylko przez rok, ale one nadal są w produkcji jako Shineray x5.
Masz zawieszenie Fastace w pełni regulowane, wtrysk Delphi Mt05 ,abs , zbiornik 15 litrów, przewody ham. w oplocie, fabryczne gmole..cena nowego 17k w 2017 wydawała się naprawde wysoka, gdzie przeciętny chinol kosztował max 10k , zapewne dlatego ściągali go tylko rok. Dziś ta cena wydaje się podejrzanie niska jak za sprzęt który dostajesz xD
@michal7 crf300 to chyba najlepszy budżetowy dual w tym momencie, jak Mirek pisał przeglądy to marzenie, 1k i potem 12k, wzrost 185 to nie problem ale waga już może być bo fabryczne zawieszenie jest miękkie. Największą zaletą to waga moto, 150kg w terenie robi robotę, poszukaj na yt np itchy boots, laska świat o jeżdżą na crf300 rally, styrian rider też dobrze je tyra w terenie. Ja w poniedziałek swoją wyjeżdżam na