@Crea: Widziałem więcej niż jesteś w stanie sobie wygooglować i twój gówniany rozumek jest w stanie przyswoić. To nie jest absolutnie nic takiego. To jest zwykła zabudowa marki Wilk, co widać nawet na moim zdjęciu. Stare, gówniane i nic tu nie jest rozsuwane.
@wezsepigulke: Niemcy muszą mieć jakieś ulgi na te duże auta bo często jeżdżą wakacyjnie wozami strażackimi i innymi dużymi dziwadłami zabytkowymi i im sie opłaca, albo ich po prostu stać…
@prawdziwek: w samym DE do 12t bodajże masz drogi za darmo. W PL powyżej 3,5t płacisz. Ale dalej nie możesz tym wjechać do centrum miasta na parking, albo na łąkę bo utoniesz. Pali to przy dobrych wiatrach 18 w trasie, trzeba wchodzić po drabinie. Jeszcze żeby to było na jakimś Roburze czy Unimogu 4x4 to miałoby sens. Tak nie widzę żadnego. Taniej pewnie wynająć normalnego kampera niż jechać czymś takim.
@wezsepigulke: Jeśli dobrze widzę to z boku są specjalne uchwyty, więc sądzę że właściciel zabudowę zakłada tylko na wypady wakacyjne, a na codzień ciężarówka służy do pracy. Podstawiasz stojaki pod uchwyty, obniżasz zawieszenie i wyjeżdżasz z pod kampera. W Ameryce mamy coś takiego tylko na mniejszą skalę. Ale też czasami spotykam takie samoróbki.
@wezsepigulke: czas wakacji to bardzo dziwny czas dla bardzo dziwnych wehikułów przerobionych na kampery. Najlepsze jest wtedy gdy zaczynają się górki pod które owe wehikuły nie potrafią podjechać szybciej jak 70km/h
#polskiedrogi #ciezarowki #bekaztransa #zycietruckera #caravaning #kamper
Na takiej zasadzie to działa w przypadku przyczepy.
xDDD