Wpis z mikrobloga

@Majki992 to jest zwykły fiat, jak się weźmie jakaś bezpieczną opcje z 1.4t to nie ma co się martwić.

Małe spalanie, tani serwis.
No może w swojej klasie na oponach 17/45/215 jest odrobinę głośno w środku. No i automat jest średni, znaczy manual z logiką - czasami potrafi przeciągnąć bieg i jest ryzyko że sprzęgła i dwumasa padnie w pewnym momencie.
@open_or_die: tak tak, oczywiście. Chociaż na fejabukowej grupie różne ananasy się trafiają xd Tylko chciałem wspomnieć, że wymiana aktywatora tyle +/- kosztuje, ale też moim zdaniem sam moduł jest mocno demonizowany.
@kimunyest95 chciałem giuliettę ale nic w automacie nie było z ważnym przeglądem i przebiegiem poniżej 200 tys km w moim budżecie. A automat to był wymóg bo to dla żony kupiłem.

Jakby MiTo miało wyżej pas przedni to nic by się nie stało, a tak po prostu wbiło się pod podłogę w passacie i cały pas przedni oberwał.

Do samej roboty jest maska, chłodnica, zderzak, jedna lampa i całkiem możliwe że sam