Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sash_a: w takim budżecie to obecnie możesz conajwyzej fajne 320d znaleźć, no chyba, że chcesz mocny motor a w środku bide
@Sash_a: 335d występowało tylko w jednej wersji M57 na dwóch turbinach. Najlepszy i najtrwalszy diesel w historii BMW. Z 330d jest troszkę inaczej. W przedliftach było to M57 na jednej turbinie (też trwała i fajna jednostka), w polifcie miałeś już N57, która już taką trwałością nie grzeszy. 335d to pancerniak.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Sash_a: 15k minimum na dobre poliftowe 330d z n57. M57 to stare gówno i już "pancerny" nie jest bo mają one w większości 500.000km na liczniku. Po za tym 335d to #!$%@? jednostka z #!$%@? osprzętem. Jak chcesz auto do jazdy na codzien z dobrym spalaniem i świetna kulturą pracy to 330d.
@Sash_a: usnąć muszę, bo Cię w błąd z oznaczeniem wrzucę silnika. Ogólnie E90 to dosyć problematyczne auta z opinii właścicieli. Zużywa się więcej, bo większą moc i moment, s to przekłada się na zużycie większość elementów, od skrzyni po klocki. Koszty napraw duże, bo wymiana wtrysków to już koszt z 6tys, bo to trzeba na nowe wymieniać (nie da się ich regenerować) plus czyszczenie układu paliwowego, żeby mieć pewność, że jakieś
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sash_a: jeśli mówisz o wersji LCI to 335d powinno być tańsze w utrzymaniu ze względu na to że to generacja M57, nie N57.
Sam stoję przed tym samym dylematem i po prostu kupię chyba to co akurat się trafi w lepszym stanie w najbliższym czasie ¯\_(ツ)_/¯
Wolałbym 335d ze względu właśnie na M57, za N57 przemawia jedynie ładniejsza nieco praca silnika i niższe spalanie