Wpis z mikrobloga

@FerdekM: @FantaZy: a skończy się to tak, że wejdzie Sasin razem z ekipą, Poczta Polska odgórnie dostanie przykaz na sponsorowanie kadry, w zamian za to, z naszych podatków rząd zakupi dla poczty 5 tysięcy gównopaczkomatów od handlarza bronią. Wszystko po to, żeby rząd zrobił sobie PR, Poczte Polską reanimować po raz setny i wypełnić lukę po InPoście z sukcesem na ustach.

A na właściciela InPostu wyleje się fala hejtu między
@penknientyjerz:

Wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie tworzy nowy standard na szczycie piramidy sponsorskiej, stając się Sponsorem Strategicznym federacji – to największy w historii drużyny narodowej kontrakt z firmą prywatną.


In-Post to nie jest jakiś tam randomowy sponsor którego można w moment zastąpić, tylko największy sponsor kadry, do tego świeżo zakontraktowany bo ledwie miesiąc temu. Blachotrapez na pewno świętuje że największy sponsor jest zaniepokojony sytuacją w okół kadry i opieszałością
@penknientyjerz @FerdekM

Przecież pyszne.pl nie stać żeby reprezentować kadrę na poziomie sponsora strategicznego. Oni to se mogą sponsorować Borasa #!$%@? kopytka tajskie. To mniej więcej ich liga. Na sponsora strategicznego są za krótcy.

Chyba że Czarek będzie zachwycony tym że będzie musiał się bujać i szukać 5 mniejszych sposnosrow, godzić ich interesy i zawierać osobne umowy. To wszystko są koszty i uciążliwości.

Za chwilę mundial i myślisz że kogo w związku z
czekam aż się inpost wyniesie, i nasi będą w katarze spać w budkach po robotnikach z Bangladeszu xD

Brawo Stanowski i Kanał Sportowy xD


@FantaZy: wtedy na ratunek by weszła jakaś państwowa spółka, nie bój ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 43
@Niemamwiedzy: w sumie sie zgadzam, oprócz tego, że pyszne są za ciency w uszach, skąd taki wniosek xd Takeaway.com (w polsce znane jako pyszne pl) to korporacja mająca przychody średnio 4 miliardów euro rocznie (inpost pewnie podobne, tylko w złotówkach) byli sponsorem Euro 2020 i innych rozgrywek w UEFA. Nie powiedziałbym, że są ciency w uszach i jedynie mogą sponsorować kanal ściekowy xd
@eleganckichlopak ta firma ma interes żeby dogadać się na poziomie Europy, albo globalnym i reklamować się na MŚ.

Ale jaki interes ma globalna marka żeby reklamować się w ghanie jako sponsor podrzędnej reprezentacji europejskiej?

Jakby rynek polski był jakoś szczególnie potężny to być może centrala by się interesowała tematem, ale z racji tego że nie jesteśmy jakimś super ogromnym rynkiem to całość byłaby pewnie załatwiana na poziomie lokalnym. A na tym poziomie
@zaltar no i fajno ale odpowiedź mi ją mój wpis jaki interes ma globalne korpo w reklamowaniu się na poziomie reprezentacji Polski. Jakby wyciągali tu takie liczny jak Jeronimo Martins to miałoby to sens żeby centrala się tym zajmowała, przy ich obecnych obrotach zostaje tylko lokalny oddział, który jest zbyt mały.

Myślisz że dlaczego pisałem że pyszne.pl a nie globalna marka jest za małe żeby sponsorować reprezentacje?
@Niemamwiedzy: Moga np. chciec umocnic lub powiekszyc pozycje na polskim rynku. Notujac przychody na takim poziomie maja zaplecze finansowe i nie byloby nic dziwnego w takim ruchu. Moga tez zareklamowac just eat a nie pyszne.pl
@Niemamwiedzy: tak jak napisał @Dethspike to trochę taki casus Leroy Merlin, gdzie ostra konkurencja musi zwiększać presję marketingową - a to można zobaczyć na rynku firm dowozowych. Wracając do głównego wątku, myślę że Inpost się nie wycofa, to po prostu ruch marketingowy, że trzymają rękę na pulsie.
@penknientyjerz: po odejściu inPostu samobójstwem byłoby dla prywatnego kapitału zajęcie jego miejsca - inPost wyda oświadczenie, które grzać będą wszystkie polskie media przez kilka dni, a zagraniczne będą też przed mundialem podawać to jako ciekawostkę ;) w oświadczeniu będzie, że inPost nie chce być kojarzony z procederem korupcji, niszczeniem sportu przez grupy cwaniaków etc. :) każdy kto wejdzie na ich miejsce będzie miał przypisywaną odwrotną łatkę, pewnie zacznie się kolejne grzanie