Wpis z mikrobloga

@yahoomlody: Dawniej klepało się wyłącznie "pancerne auta", bo nie było technologii i nie stosowano np. powszechnie włókna węglowego. Tego, że współczesne auto może być bardziej podatne na uszkodzenia nie należy z automatu traktować jako kroku w tył, szczególnie jeśli mowa o aucie sportowym, które ma zapewniać coraz lepsze osiągi i prowadzenie.
  • Odpowiedz
  • 23
@slavoy: koło #!$%@? mi to lata, boli mnie to „polactwo”, który nie szanuje czyjejś pracy i własności. Nikt nie opiera się na zwykłym aucie, wiec temat musi być poruszony na unikalnej sztuce
  • Odpowiedz
@ashwaganda: mnie to w ogole zastanawia po #!$%@? ludzie robia sobie zdjecia przy jakichs #!$%@? wi czyiś samochodach xD no fajne fajne masz ferrari czy inne E36 318i compact JEDYNY TAKI SPRAWDŹ IGŁA Z NIEMIEC
  • Odpowiedz
@ashwaganda: #!$%@? gadzi rozum w pelnej krasie XD

Pamietam jak wracam z kawiarni i mi sie p0lka o moto opierala, a druga robila foty i zapytalem ja czy ma luzne 100k jak ten motorek sie przewroci.

Nie wiedzialem, ze tak szybko potrafia biegac na tych swoich niby-nozkach.
  • Odpowiedz
@ashwaganda: ostatnio na imprezie illegal zone dużo ludzi miało porysowane lakiery i połamane dokładki za kilkadziesiąt tysięcy, bo zwierzęta muszą przypozowac stojąc na aucie
  • Odpowiedz
Swoją drogą ten spojler jest pewnie więcej wart niż ona przez całe życie zarobiła


@ashwaganda już nie przeżywaj, jest drogi, ale to tylko kawałek carbonu, jeśli to skrzydło do PUR Sporta to jakieś $25k-$35k, więc sporo mniej niż zarobi przeciętny polak robak przez całe życie.

Natomiast też nie dotykam cudzych rzeczy, mam motocykl i #!$%@? mnie siadanie purchalków czy karyn bez pytania.
  • Odpowiedz