Aktywne Wpisy
LetMeStay +534
Zmiany na lepsze.
Adamfabiarz +22
No w końcu proces detailingu zakończony po ponad pół roku od rozpoczęcia. Robione było na 4 raty, bo inaczej musiałbym auto zostawić na 2 tygodnie, a nie mogę sobie na tyle czasu pozwolić bez auta. Koszt całkowity po rabacie: 12,5k zł. I weszło:
- folia ppf 10-letnia na 95% zewnętrze auta (pozostałe 5% to klamki, tylnie światła, relingi dachowe) w tym ściągnięcie napisów i ponowne nałożenie, tak więc folia jest także pod
- folia ppf 10-letnia na 95% zewnętrze auta (pozostałe 5% to klamki, tylnie światła, relingi dachowe) w tym ściągnięcie napisów i ponowne nałożenie, tak więc folia jest także pod
Plusy bety - wyglad. Ludzie gapili sie bardzo czesto czy to na autostradach czy w miescie bo faktycznie pakiem M robil swoje.
Spalanie: niby jest tam silnik 2.0 ale przy programie Eco Dynamics idzie uzyskac w miare przyzwoite spalanie ale kosztem oczywiscie reakcji na pedal gazu przy automacie opoznienie jest dramatyczne po nacisnieciu na pedal gazu. Tryb sport lepiej ale nadal automat potrzbeuje chwili.
Wnetrze: plastik fantastik rzeklbym. Siedzenia fajne pol skurzane ale reszta plastik tylze ze widac ze dobrej jakosci i elegancko spasowany jednak spodziewalbym sie czegos wiecej jak na BMW.
Klimatyzacja: tragedia, malo wydajna jak na samochod klasy suv, bardzo male wywietrzniki i naprawde trzeba sporo czekac na wysokich obrotach zeby schodzilo wnetrze do jakiegos rozsadnego poziomu. W porowaniu zmoja KIA to porazka na maksa.
Xdrive: nie mialem szczerze mowiac okazi go zbytnio wykorzystac fakt na mokrym sie odpycha lepiej niz moja kia z napedem na przod ale tylko tyle... Jazda po gorach tez nie bylo jakos specjalnie przyjemna bylo slychac ze samochod sie meczy.
Zdziwil mnie brak skladanych lusterek, podgrzewanej kierownicy niby klasa premium a nie ma... w kia w mojej wersji jako standard.
Podsumowanie. Woz prawie dwa i pol raza drozszy(ta wersja ktora ja dostalem wg cennika) niz moja kijana jak byla nowa a przyspieszenie slabe w porowanniu do mojej. WSiadlem i #!$%@?. Po prostu chce jechac, lepiej trzyma w zakretach i wydaje sie stabilniejsza o klimie nie wspomne bo chlodzi bajka. Na kijanie nikt nie patrzy a na BMW owszem -na parkingu tez przyciagala inne bmy jak magnes. Tyle moich spostrzerzen:)
#bmw #kia #samochody #xdrive #motoryzacja
@setka007: ROTFL. Dla tego samochodu to odpowiednik silnika z kosiarki do trawy. Uznawana w Polsce za "dużą" pojemność 2 litrów to jest "minimum" w przypadku wielu aut.
Prawdziwe silniki zaczynają się na 3 litrach i konfiguracji V. Jeśli Cię spalanie rzędu 10-16 litrów w mieście to dla ciebie za dużo... Po prostu przesiądź się do auta dla którego motor 1.6 będzie
@hawat: to bardzo niedobrze, bo BMW dla tego modelu nie przewiduje "prawdziwego" silnika.
Widocznie w BMW tego nie wiedzą, że 2.0 turbo to za mało. Amatorzy xd
Apropo biedy X1 - bo masz kupić X3 albo X5 i wszystkie opcje a nie taką lipę, kupienie biednego auta z marki premium to jest strzał w stopę bo czasami wygodniej jechać dopasionym autem taniej marki. No i 30-40% dopłaty za sam fakt bycia suvem
@hawat:
Pisz do BMW ze 3.0 R6 to nie sa prawdziwe silniki
Faktycznie troche brakuje do "kopa" ale mialo byc tanio, nie wyobrazam sobie dać 200k i mieć to samo albo wolniej i większe spalanie a kabina taka sama xD
Trzeba by było dorwać czasy 100-150 lub 100-200 ale to nawet nie ma sensu bo z góry wiem ze pro/ceed gt z "kosiarką 1.6" będzie do 50% szybszy
Zresztą 190 hp z 2.0 z turbiną to jest jakiś żart, wolnossące miały więcej. Niby ma być ekonomiczny przyduszony silnik ale ani nie jest ekonomiczny ani szybki
Przecież to kompaktowy crossover a nie SUV i 2.0 jest jak najbardziej ok
@hawat: powiedz mi, że jesteś debilem nie mówiąc wprost, że nim jesteś(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Wsiadłeś do plastikowego suva i dziwisz się, że jest gówniany.
Jeszcze floty często kupują zubożone wersje jeśli chodzi o materiały - jak miałem ostatnio Volvo to brzydziłem się dotykać tego plastiku, a jakość spasowania była taka, że dało się włożyć mały palec w szczeliny, których wcale nie powinno być, jak np. Obok słupka b.