Wpis z mikrobloga

@slaper: kiedyś udało mi się dorwać 2 noclegi w Budapeszcie (pokój dwuosobowy) za 8 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na szczęście był to błąd kodu zniżkowego platformy, a nie samego obiektu - więc jedyną stroną stratną w tej transakcji była platforma sprzedażowa.
  • Odpowiedz
@slaper i bardzo dobrze. 3 lata temu rezerwowaliśmy dom na sylwestra. Slowak jebnal sie z cena i domagal sie anulowania bo niby jakas rodzina miala do niego przyjechać nocowac. Napisaliśmy do booking i musial pokryć calosc naszego pobytu. Wyszlo okolo 11 kola, to byl zloty strzal( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Mandarex: https://www.dziennikprawny.pl/pl/a/cena-na-metce-rozni-sie-od-tej-na-paragonie-jakie-prawa-ma-klient Masz przyjacielu ;). Nie rozróżniasz obowiązków sklepów detalicznych w których masz ceny, półki i sam bierzesz produkty i je dotykasz od internetowych w których moment kliknięcia kup teraz to nie jest moment akceptacji transakcji i zaakceptowania jej przez sklep (dopiero po otrzymaniu od sklepu potwierdzenia transakcja jest wiążąca).

Widzę, że zgłaszamy komentarze gdy nie mamy racji a sami wyżej każemy komuś "iśc gdzie indziej" :)
( ͡° ͜
  • Odpowiedz
@slaper: nie zgadzaj się! Niech ONI anulują


@Poldek0000: powiedz(cie) mi niekumatemu dlaczego tak? Jakiś im ranking spadnie? Będzie widoczne, że anulowali jak negatyw na allegro? Jakieś podobne rzeczy mogą spotkać OPa jak on anuluje?
  • Odpowiedz
@Mandarex: przepraszam Pana bardzo, obiecuję poprawę, niechaj haniebna osoba ma skruszona będzie, bo otóż pan i władca mimo że w błędzie swe mądrości w internecie przędzie.
( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
  • Odpowiedz
@slaper: Kilka lat temu bylem w Tajlandii i rezerwowalem lokum w gesthousie u jakiego Włocha. Cena była atrakcyjnie niska, ale przez to, ze opłaciłem to makaroniarz już nie mógł tego anulować bo groziły mu jakieś kary ze strony bookingu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Potem patrzył na nas spod byka i ze złości zabrał wiatrak z pokoju.
  • Odpowiedz
@j557: jeśli ty: to pomijając jakieś ukryte liczniki (czy koszta anulacji jeśli takowe były zaznaczone w ofercie i spełnione zostały ich warunki) to raczej nic ;)
Ale jeśli obiekt Ci anuluje rezerwację to wtedy podlega mu spadek rankingu, możesz mu wystawić ocenę jako klient (nie będzie to 5 gwiazdek chyba co ;P) no i booking.com może zarządać byś znalazł gościowi pokój w tym samym standardzie i lokalizacji podobnej, transportu do niej
  • Odpowiedz
@josan: @cytmirka: @slaper: @JanuszKarierowicz:

Booking odkąd nie ma konkurencji na polskim rynku (bo airbnb po covidzie to praktycznie nie istnieje, i ma ceny z kosmosu jak sie już znajdzie cokolwiek) to idzie na rękę obiektom a nie userom :D

tzn nadal sam bym nie anulował tej rezerwacji, ale na nic więcej niż jakiś rabat 3-5% nie ma co liczyć
  • Odpowiedz
@slaper: Żebyś miał świadomość. Błąd w systemie = błąd pracownika, któremu finalnie wcisną za to odpowiedzialność w tym przybytku i pewnie utną z pensji. Pracowałem kilka lat w hotelarstwie w recepcji/rezerwacji zaczynając od Januszo-Hoteli kończąc na dwóch najlepszych w Sopocie i wszędzie było tak samo. Jak się pomyliłeś, to zawsze była twoja wina - ucięcie nadgodzin / potrącenie z pensji. Niestety, normalna praktyka. No chyba, że to obiekt rodzinny to wtedy
  • Odpowiedz