Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Piszę z anonima bo kilka osób z firmy zna moje konto.
Pracuję jako BI Developer, mam prawie rok doświadczenia, stack: PowerBI, SQL, ETL SSIS SSAS. Ogarniam też pythona, ale to się uczę na boku bo w robocie nie mam zbyt wielu okazji żeby coś w tym robić.
Jestem po przebranżowieniu więc na start dostałem 5k brutto (Kraków), po trzech miesiącach udało się dostać 7k. Wydaje mi się że obecnie mógłbym próbować negocjować trochę więcej ale pewnie dostałbym z 1-1,5k więcej.
Z tym co potrafie idzie dostać gdzie indziej z 10-11k? Niby na JJIT są takie ogłoszenia ale nie wiem jak branża wygląda, jakie jest zapotrzebowanie i ile są skłonni płacić pracodawcy. Odkąd jestem w firmie to nikt nie zmieniał roboty plus dużo ludzi zdalnie pracuje to tak nawet nie wypytałem.
Może ktoś ma dobre rady w jakim kierunku się rozwijać z karierą?
#powerbi #bi #businessintelligence #analizadanych #programista15k #pracait

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62b1d002d08886b56a813253
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 19
@AnonimoweMirkoWyznania: składaj na stanowiska mid i rzucaj stawka 100netto na B2B lub odpowiednikiem etatu i zobacz gdzie Cię przyjmą ;). Ale czy rzeczywiście to Twój stack ? Bo ja sobie np powerBI mogę też wpisać ale robię jakieś podstawowe raporty tabelowe wiec ostatecznie całkowicie pomijam bo nic fajnego nie znam w tym narzędziu ( ͡° ͜ʖ ͡°).