Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 73
@MlodyWilk: to idealnie ilustruje dlaczego w przypadku jakiekolwiek awarii na autostradzie należy po zatrzymaniu wysiadac i czym prędzej #!$%@? za barierkę.
  • Odpowiedz
@ZawszeMyjeKubkiOctem: w USA na hajłeju każdy sobie jedzie dowolnym pasem i z jaką chce prędkością dlatego jak się toczysz te 30mph bez możliwości przyspieszenia, a na prawym masz sznur ciężarówek jadących 65 to raczej ciężko się tam wpasować jeśli akurat nie ma jakiejś luki
  • Odpowiedz
  • 5
@Ostatni_Narkomanin nie. Można machac do kierowców, może będzie jakiś mądry co zjedzie na pobocze i pomoże zepchnąć albo dzwonić na policję.

@chonotukuhwa nawet jeśli by się uszkodziła skrzynia to lepsze to niż skasowanie całego auta i dodatkowo proces.
  • Odpowiedz
z czyjego ubezpieczenia idzie naprawa w takiej sytuacji?


@DonMisiek1906:

Ciężka sprawa - trzeba by znać przepisy USA, żeby ocenić kto jest sprawcą. Możliwe, że w USA sąd rozstrzygnie. W PL zapłaciłoby OC ciężarówki. W DE na 99% kierowca pick-upa musiałby ciężarówkę odkupić (regres) za spowodowanie wypadku na autostradzie pojazdem w którym nie było kierowcy.
  • Odpowiedz
@MlodyWilk:
Zawsze się zastanawiam przy takich wypadkach, jak głęboko trzeba mieć oczy w dupie i innych uczestników ruchu w głębokim poważaniu, żeby doprowadzić do takiego najechania. Powinien być odgórny przepis na całym świecie, który dożywotnio zabiera jakiekolwiek uprawnienia takim dzbanom - podpisywałbym się pod tym, jak #!$%@?.
  • Odpowiedz