Wpis z mikrobloga

@Pwner najlepiej że jakies Grażyny na fb piszą, że trzeba coś z tym zrobić np społecznie wysypać żwir do utwardzenia, na prywatnym terenie gdzie się wjeżdża po przejściu ( ͡º ͜ʖ͡º) doslownie 2-3km dalej przy następnej stacji PKP Żerań stoi pusty nowy parking P&R ale głupio tracic 5min na legalne parkowanie
doslownie 2-3km dalej przy następnej stacji PKP Żerań stoi pusty nowy parking P&R


@IIIlIII: Ty, a w promieniu 12 kilometrów jest tyle fantastycznych parkingów, że w ogóle nie rozumiem xD.

Nie popieram parkowania w ten sposób, ale te 2-3 kilometry będziesz dodatkowo pieszo pokonywał np. spiesząc się rano do pracy jeśli pracujesz w okolicy? Czy może na jedną stację przesiadał się w pociąg, bo miasto poskąpiło przestrzeni postojowej dla aut w
@TheRealMikz chyba trochę nie zrozumiałeś sytuacji, przecież jak zaparkują przy PKP Żerań to mają obok stację tego samego pociągu, do ktorego wsiadają na PKP Pludy, tam nikt nie parkuje żeby pieszo przejść do pracy bo w okolicy nic nie ma xD

A parkingu tam się za bardzo nie da zrobić bo to jest teren albo PKP albo prywatny i miasto nic nie może, nie ma też za bardzo miejsca żeby zrobić zgodne
@IIIlIII: a Ty wiesz ile czasu trzeba dołożyć żeby dojechać w tych korkach na kolejną stację? Poza tym tam są w okolicy zakłady pracy.
No i nie jest też prawdą, że parkingu "się nie da", bo miasto pracuje nad tym żeby ten parking tam powstał i proces nabycia gruntu pod P&R trwa, ale miał być już 10 lat temu.

Dla Warszawy infrastruktura dla kierowców znajduje się na liście priorytetów chyba najniżej
@Jurajczyk_Slaski: ostatnio była afera jak na kolejne obostrzenia dla kierowców ktoś zawnioskował w budżecie obywatelskim właśnie o zlikwidowanie samochodów służbowych dla urzędników i przeniesienie środków na dofinansowanie im rowerów oraz biletów komunikacji, projekt oczywiście uwalony został od razu i zostało to uzasadnione tak, że urzędnik bez samochodu nie może wydajnie pracować.
Skoro wszyscy inni mogą według władz miasta, to czemu urzędnicy nie?