Wpis z mikrobloga

@cichooo: po prostu przeciętnemu p0lakowi zawiesza się memorka jak w kalkulatorze jak widzi więcej niż dwa pasy ruchu na autostradzie, np. na obwodnicy krakowa często jest tak że ona się rozchodzi z prawego pasa więc prawy pas staje się środkowym albo nawet i lewym pasem, bywam tam tylko okazjonalnie ale za każdym razem jakiś klaun tam jedzie środkowym max 90 km/h i nie wie co się wokół niego dzieje
raz pamiętam
@v1lk: Zadam to samo pytanie jeszcze raz. Widzę, że jest Ci trudno na nie odpowiedzieć. Serio to taki problem zrobić przy 120 czy 130 delikatny ruch kierownicą, żeby zmienić pas? Wytłumacz mi w czym się mylę
Jedno mnie na tych 3 pasmowych autostradach denerwuje. Jadę se najbardziej po prawym. Zbliżam się do tira i daję lewy migacz. Widzę pojazd na środkowym pasie. Pojazd ma wolny trzeci pas. I nie zjeżdża. Więc muszę hamować przed tirem. I dlatego myślę, że jednak ten środkowy pas to taki optymalny wybór.
@prodgidy

@v1lk: Zadam to samo pytanie jeszcze raz. Widzę, że jest Ci trudno na nie odpowiedzieć. Serio to taki problem zrobić przy 120 czy 130 delikatny ruch kierownicą, żeby zmienić pas? Wytłumacz mi w czym się mylę


Nie jest trudno gdy prawy jest pusty, widząc kolejnego tira za kilka, kilkanaście sekund, jaki jest cel? A wbijając się na prawy na siłę widząc że jest tir ktorego dogodnie zanim kolega z tyłu
@cichooo: ale piękny ból dupska, rozumiem że jadąc 140 lewym, w lusterku pustka, na prawej mam co chwilę tira i Daewoo. Więc co 10 sekund mam zmieniać pas z dupy, bo OP tak sobie życzy. W USA dla przykładu wybierasz sobie jeden pas i jedziesz ile chcesz, a nadmierne lawirowanie między pasami uznawane jest za niebezpiecze.
Zresztą jak ktoś jedzie lewym z maksymalną dozwoloną prędkością to dlaczego się do niego #!$%@?,
Jeżdżenie środkowym pasem to lenistwo. Jest wielu kierowców co jedzie środkowym bo na prawym to ktoś wjedzie na węźle to trzeba go ominąć, to tiry trzeba wyprzedać, trzeba uważać i trzeba myśleć. A tak cyk na środkowy 120 km/h i jedziemy jak król.
Poza tym patologią drogownictwa jest to, że pas prawy przechodzi w pas zjazdowy, zamiast stworzyć dodatkowy pas do zjazdu, wjazdu.