Wpis z mikrobloga

@obludnik-rozi: A było coś już jeżdżone na moto wcześniej? Jeśli tak to 600cc Ci wystarczy na wiele lat.

Ciężko powiedzieć szczerze mówiąc bo krzywdę można sobie nawet zrobić na 125, a z drugiej strony te nowe motocykle mają tyle elektroniki w sobie, że nawet litry nie są straszne.
  • Odpowiedz
@Tiazz: no ogolnie kontakt byl, ale powiedzmy, ze jestem laikiem, a przymierzam sie na to lato kupic( ͡° ͜ʖ ͡°)
i jak sie nie zabije na poczatku, to nie chce by jednak brakowalo tej mocy pod dupą xd
  • Odpowiedz
@obludnik-rozi: Moim zdaniem 600cc będzie najlepszym wyborem, dobrze się prowadzą, dają dużo frajdy no i też nie palą aż tak dużo. Jakbyś kupił jakiegoś sporta 300/400cc to myślę, że byś szybko frustracji dostał. Ja aktualnie jeżdżę CBR 600RR z 2008 roku i jestem bardzo zadowolony, jeszcze wydech mivva wleciał i jestem zakochany. Póki co nie zamierzam zmieniać na nic mocniejszego bo na tym motocyklu czuję się coraz bardziej komfortowo i
  • Odpowiedz
@obludnik-rozi: Wszystko zależy od charakterystyki motocykla. 100 KM w nakedzie nie przeraża aż tak bardzo jak w sportach. Zazwyczaj sportowa 600cc ma jakieś 120-130 koni. Ja rozważałem pomiędzy R6, A CBR 600RR i wybrałem Hondę ze względu na niezawodność i mniejszą popularność wśród motopatusów xD I jak nie kupujesz w miarę świeżego motocykla no to zazwyczaj nie ma on kontroli trakcji czy absu więc trzeba uważać. A jak się uparłeś na sporta no to musisz się liczyć z tym, że od 600cc to będzie to narwiste.

Ale tak jak pisałem, jak ktoś nie ma oleju w głowie to na 125cc zrobi sobie krzywdę. Więcej groźnych sytuacji miałem na moim pierwszym motocyklu suzuki gs 500 niż teraz na sporcie, ale to wynika z tego, że nie miałem doświadczenia.

Panika + brak doświadczenia robi swoje, a jak dorzucisz do tego młodzika na sporcie to zazwyczaj wiesz jak się to
  • Odpowiedz
@Tiazz: 40k plus to jeszcze lepiej xd

fajne te cbr 600rr co masz, wezme je pod uwage i dzieki za wyjasnienie