Wpis z mikrobloga

Drogie Mirki i Mirabelki.

W tym roku nastąpiła moja zmiana kodu. Trójka z przodu. Mało tego, zostanę ojcem ! Z tego tytułu zbliżam się do zakupu wózka. I tu chciałabym się poradzić się obecnych rodziców czy polecają jakiś konkretny model wózka? Albo komplet z fotelikiem? Jestem zielony w temacie. Nie ogranicza mnie też budżet, ale wiadomo bez szaleństw. Ustalmy granicę na 3 tysiące. Czy warto celować w kombo uniwersalny wózek?

#dziecko #dzieci #rodzicielstwo #rodzice
  • 11
Najczęściej foteliki dołączone do zestawu z wozkiem są typowymi antymandatami. Warto jechać do sklepu 8* gdzie dobiorą odpowiedni fotelik do auta (niekoniecznie wart miliony monet). Jeśli chodzi o wózek to myśle, ze to kwestia indywidualna, nie wiem na co zwracasz uwagę i gdzie mieszkasz. Czy potrzebujesz typowo miejski wózek, czy planujecie dużo spacerować po lasach, albo może u Ciebie w mieście sa Krzywe chodniki wtedy warto szukać takiego z większymi kołami i
@CarrighanN: najpierw oceńcie to na czym Wam zależy- waga, amortyzacja, małe rozmiary po złożeniu itp. (Wszystkiego mieć nie będziecie) Znajdźcie kilka wastepnie Wam odpowiadajacych i zrobcie wycieczkę pooglądać i poprzymierzać (koniecznie sprawdzcie czy miesci sie Wam do bagażnika) prześpijcie sie z problemem i kupcie na miesiac-dwa przed porodem, bo czasem czas oczekiwania jest dlugi. Co do fotelika tylko jena rada- kupcie to co pasuje Wam do samochodu
@CarrighanN: Ja polecam X-lander x-drive. Duże pompowane koła, szybko się składa, skrętne przednie koła, bardzo duża gondola, regulowana wysokość rączki co bardzo ułatwia jak czasem prowadzi ktoś niski a czasem wysoki. Idealny do wycieczek do lasu. Jego jedyna wada to waga, zdecydowanie odradzam jeśli mieszkacie w bloku. Ja używam go już 4 rok i nic się nie dzieje, jestem bardzo zadowolona