Wpis z mikrobloga

@Kramarz: mam zamontowane monorim m0 v4 w xiaomi pro 2 i m1 ninebot max g30

te fabryczne sprężyny są niebezpieczne i wymieniłem je na exa form 150mm (powietrzne)
i teraz mogę mówić o amortyzacji, która faktycznie jest bardzo fajna, jakość wykonania itd jest okej, nie jest to coś cudownego, ale można temu zaufać i co jakiś czas sprawdzić śruby czy są dokręcone, przy zwiększeniu napięcia do 48v i 40paru km/h zawieszenie
@Kramarz: no nie aż tak 50%, w przypadku xiaomi to wyszło 270 monorim i 200 amor (na aliexpress), ninebot to 400 zawieszenie 200 amortyzator

dużo, ale wyszedłem z założenia, że tej kasy nie stracę bo nawet używane zawieszenie łatwo sprzedać niewiele taniej niż się kupiło, wszystko zależy od dróg jakimi jezdzisz, hulajnoga magicznie nie stanie się offroadowa, ale krzywą kostkę/mniejsze dziury ładnie wybiera - najlepsze jest to, że nie ma mikro
@Kramarz: silnik fabryczny, pakiet baterii sam złożyłem i zgrzałem, modyfikacja sterownika, nie licząc zapasowego sterownika to zmieściłby się w 500-600zł, xiaomi śmiesznie zareagowała bo wciąż mam wrażenie, że jestem do niej za ciężki, ale za to fajnie kołem można zapiszczeć ;) ninebot dostał #!$%@?ęcie, inaczej tego nazwać nie można ;)
@BRZESZCZOTEMPOJAJAH: nie mam :D wygląda jak wszystkie inne, wywaliłem wewnętrzną ładowarkę i wrzuciłem 3s5p z zewnątrz fabryka + zawieszenie

dużo ważę (trochę ponad 100kg) prędkość zależy od masy, górek itd, max maxów około 45km/h, silnik gen 2

na prostej drodze generalnie ok 40km/h
@BRZESZCZOTEMPOJAJAH: tył bez zawieszenia, monorim za drogi, a te chińskie są cienkie jak włos i im nie ufam, a mają wadę, że będą tłuc (tak jak monorim z dużą sprężyną), a i w sumie za dużej potrzeby nie mam, no i jakby już brać to koniecznie powietrzny amor