Aktywne Wpisy
stanley___ +38
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
siwy-y +400
Jak można nie szanować Polskiej Policji? A szczególnie tej najlepszej z Zielonej Góry? Pół roku czekałem na jakiś odezew w sprawie przywłaszczenia sobie moich 6 stów w Biedronce przez goscia, który był bardzo dobrze widoczny na nagraniu, które bezzwłocznie zabezpieczyło Jeronimo (dla nich szczere podziękowania za szybką i profesjonalną reakcje), tym bardziej, że frajer płacił kartą, a nie gotówką xD
I Cyk umorzenie, a teraz znowu można wlepiać mandaty, żeby obywatel czuł
I Cyk umorzenie, a teraz znowu można wlepiać mandaty, żeby obywatel czuł
Ale to nie koniec. Pani w punkcie obsługi odmówiła mi wydania jakiegokolwiek potwierdzenia wymiany na nowy egzemplarz. Nic nie wydamy i koniec.
Jawnie powiedziała, że firmie chodzi o to, żeby nie wydłużyć okresu gwarancyjnego - bo na nowy towar powinna być nowa gwarancja. Zastanawiam się jak w takiej sytuacji podejść do tematu... Niby niewielka sprawa, ale podejście korpo do klienta, przy sporej liczbie klientów daje firmie niezłe oszczędności, a działanie wydaje mi się nie do końca zgodne z prawem.
PS. Bateria już zamontowana i działa.
#prawo #castorama #pytaniedoeksperta #polska #remontujzwykopem
Z jednej strony jakbyś się uparł na proces reklamacji, to odpowiedź na nią zapewne otrzymalbys do 14 dni i co nie oznaczałoby wcale jej zamknięcia.
Pracownik wymienił Ci towar bez oficjalnych formalności, bo tak jest prościej dla wszystkich stron. Następnym razem jak Ci coś wymienią na nowe to np. następnego dnia, albo
Tak więc wymiana produktu na nowy w drodze rękojmi nie wydłuża żadnego z okresów - ani gwarancji ani rękojmi.
Przepis miał wejść 01.01.2018, ale ostatecznie nie wszedł.
Takie było ich tłumaczenie, bo zapytałem mailowo.