Wpis z mikrobloga

+48 22 3070941
Pan ze wschodnim akcentem podajac sie za pracownika banku chciał mi pomoc w ochronie konta. Niby ktos sie zalogował na moje konto i chcial zrobic jakis przelew, i zmienic moj numer telefonu ale oni to zablokowali.
Niestety rozlaczyl sie po salwie smiechu.

Jakis wyciek danych? @EkspertPKO

#scam #pkobp #oszukujo
  • 2
@wrukwiony @EkspertPKO To nie jest wyciek danych. Przestępcy dzwonią do losowo wybrane numery, ale w związku z tym, że naszych klientów jest najwięcej, podają się za naszych pracowników, bo mają wtedy największą szanse "trafienia". Pracownik banku nigdy nie prosi o podanie danych do logowania, o kod BLIK, nigdy nie będzie namawiał do instalacji aplikacji, która ma rzekomo zwiększyć bezpieczeństwo w sieci. Gratulujemy czujności. Przed tego typu oszustami ostrzegamy we wszystkich możliwych miejscach