Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 268
@iErdo: to jest tak samo jak z porshe cayenne. Auta za kilkaset tysięcy złotych warte dziś mniej niż 30k zł. Naprawy w tych autach są bardzo drogie i często nie ma zamienników i koszta napraw przewyższają koszta pojazdu  ¯(ツ)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 73
@iErdo: ziomek miał i sprzedał w p---u. Każda głupota jest połączona z całym zestawem więc trzeba wymieniać wszystko, mnóstwo jebiacych się wodotrysków, drogie części, często się j---e. G---o
  • Odpowiedz
@PiesStoiPodDrzwiami: Cayenne przynajmniej jest wygodne jak Q7 (i mimo wszystko nie jest to takie złe auto, tylko kupuje je robactwo chcące tanie porsche i tak też serwisuje)

A Xtypa w większości przypadków naprawisz w szopie, tam nie ma pneumatów, rozbudowanej elektroniki czy kosmicznych technologii. Za to nie jest jakoś super wyjątkowo wygodne/wykonane, to nie XJ
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@iErdo co to za roznica 11 czy 15. Zawsze marki premium wiecej tracą na wartosci, zawsze cabrio czy terenowe sa nieco drozsze niz zwykle auto. Porównaj to do jakis bmw czy audi z tamtych lat to na jedno wyjdzie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 27
@iErdo: O bamboleo, zepsute Mondeo
O ecie pecie, stoi na lawecie
Ore o eru, sześć koła papieru
Całe psu w dupę, a mogłem brać Mégane coupé

( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz