Wpis z mikrobloga

Mirki i mirabelki z #testowanieoprogramowania - pomóżcie ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Od dwóch miesięcy pracuję jako tester oprogramowania, generalnie idzie mi dobrze, obok manualnego testowania piszę też automaty (Cypress, uczyłem się sam). Będę chciał po 3 miesiącach pracy iść po podwyżkę, bo w stosunku do tego co robię wydaje mi się, że stawka którą mam jest śmiesznie niska (aczkolwiek oczywiście zgodziłem się na taką, bo zależało mi na pierwszym komercyjnym doświadczeniu w testowaniu).

Obok testowania web, dojdzie jeszcze za chwilę apka na iOS. Automatyzacja w Cypressie plus umiem sobie skonfigurować lokalne środowisko i umiem trochę w gita (branche, commitowanie i takie tam).

Przeglądnąłem justjoinit i pracodawcy dla samego juniora w automatach proponują na start 4,5-5k netto. Potrzebuję odpowiedzi na dwa pytania:
- czy faktycznie uważacie, że za to co napisałem da się wyszarpać minimum te 4,5k netto (UoP)?
- czy ktoś z Was miał podobnie, że zatrudnił się na start za niską stawkę, a po jakimś czasie u tego samego pracodawcy udało mu się wyszarpać niezłą podwyżkę (w moim przypadku miałbym przeskok o trochę ponad 1k, gdybym wycelował w te 4,5k)?

Pracuje mi się dobrze, umowę dostałem na czas nieokreślony od razu, pracujemy w pełni zdalnie na służbowym sprzęcie. Jednak w ogłoszeniu była mowa o okresie próbnym więc jak nie będzie co do mnie zastrzeżeń to na pewno będę chciał pogadać z pracodawcą o kasie.
  • 10
wcy dla samego juniora w automatach proponują na start 4,5-5k netto. Potrzebuję odpowiedzi na dwa pytania:

- czy faktycznie uważacie, że za to co napisałem da się wyszarpać minimum te 4,5k netto (UoP)?

- czy ktoś z Was miał podobnie, że zatrudnił się na start za niską stawkę, a po jakimś czasie u tego samego pracodawcy udało mu się wyszarpać niezłą podwyżkę (w moim przypadku miałbym przeskok o trochę ponad 1k, gdybym
@OSH1980: powiem Ci mniej więcej co ja robiłem, bo podejrzewam że dużo zalezy:
- przygotowywałem się jakieś kilka miesięcy,