Wpis z mikrobloga

Mireczki, taka rozkmina mnie wzieła:

- Jak bardzo jazda na #!$%@? #gravel #szosa #cyclocross może się różnic od jazdy na takim w miare dobrym? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Od ponad roku śmigam na gravelo-przełaju Vitusie z wiggla, aluminiowa rama, widelec carbonowy, sporo osprzętu GRX, heble hudrauliczne grx. Ogólnie najtańszy z ich linii Cyclocross ale niezły osprzęt i jeździ mi się zajebiscie.

Zastanawiam się w czym lepiej mogłoby mi się jeździć na czymś 4x droższym np, czy kiedykolwiek będzie mnie kusił jakiś upgrade ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W góralu to zawsze kusił lepszy amorek, przesiadka na fulla itp a tu jakoś się czuje spełnion.

#rowery #kiciochpyta
Buntro - Mireczki, taka rozkmina mnie wzieła:

- Jak bardzo jazda na #!$%@? #gravel #...

źródło: comment_1653325967jDMspUFSmiCq5Xh5HcZKYt.jpg

Pobierz
  • 12
@Buntro nie znam się, ale się wypowiem. Może różnica znacznie odczuwalna jest w skali setek może nawet tysięcy pokonanych kilometrów?

A cena wynika z jakości, wagi i wytrzymałości całego osprzętu, felg.
Hej ja od 2 lat jeździłem na gravelu speca, na aluminiowej ramie i grx i było spoko - rower gotowy do jazdy ważył ok 10,5 kg. Niedawno kupiłem szosę speca robaix, który waży 8 kg- full carbon, ultegra i to dopiero lata :) także z mojego doświadczenia różnica jest i to duża.
@Buntro:
Jest pewna granica powyżej której dopłacając nie poczujesz różnicy. Jak masz ramę z węgla w miarę dobre koła, 105 na hydraulice, rower w granicy 10-12k zł. To przeskok na coś za 30k zł nie będzie już takim szałem. Efekt placebo, emocje i te sprawy pewnie zadziałają ale obiektywnie nie poczujesz różnicy. Znowu przesiadka z roweru za 6k zł na taki za 12k to jest duża różnica!
@i-marszi: No nie mam jeszcze pomiaru bo cały czas się zbieram do zakupu, a prędkość jest mocno niemiarodajna. Ogólnie pierwsza jazda i „jak to zapier€&?!” ( ͡° ͜ʖ ͡°) Może być tak jak mówisz
@Buntro: Zainspirowało mnie "Jest wygodniejsza!" od @i-marszi, mianowicie: