A więc Barcelona - katalońskie, bojowe charaktery, gorące hiszpańskie kobiety i równie gorące poprawki bolidów.
Red Bull ponoć odchudził auto o kolejne 5 kg - systematyczna dieta powinna przynieść kolejne 0,1-0,2 zysku na okrążeniu. Ferrari zapowiadało większy pakiet poprawek zysk jeszcze większy niż ekipa z Austrii, a więc możliwe, że wracamy do rywalizacji z początku sezonu, gdzie było naprawdę blisko.
Mercedes chwali się nowymi side-podami (powinni się chwalić, że w ogóle takie mają ( ͡°͜ʖ͡°), a do tego nowe wloty - wentylacja (?) i ogólnie pewnie rzeczy, o których nie powiedzą.
Do tego dochodzą poprawki Lance Strolla (bo ciężko nazwać to Aston Martinem, gdy Vettel będzie jeździł ze starą specyfikacja. A co z koncepcją?
Papa Stroll ponoć był niezadowolony z dotychczasowych efektów pracy inżynierów, więc w swoim stylu postanowił się wybrać do sklepu z konceptami bolidów przy tym zabrał oczywiście ze sobą swojego syna. Po konsultacji w sklepie i rzuceniu do Lance'a typowo ojcowskiego tekstu "Ty to #!$%@? nawet latarki trzymać dobrze nie potrafisz" zdecydował się na pomysł, który chodził mu po głowie od zeszłego sezonu: "gdyby tak połączyć Mercedesa i Red Bulla to miałbym wszystko do walki o mistrzostwa", a że Papa Stroll z biedy nie słynie to jak pomyślał tak zrobił.
Tak zupełnie poważnie to logika kopiowania wskazywałaby na zaradność i pomysłowość, bo w czym gorszy jest Astron od Ferrari czy Red Bulla, które skopiowały rozwiązanie od tej pierwszej stajni. W końcu skoro bolid jest niekonkurencyjny to lepiej przebudować go w całości niż robić poprawki, które dają efekt znikomy. Jeżeli zespół jest ambitny to przecież celuje co najmniej w walkę w środku stawki, a nie stara się walczyć o 9 miejsce w WCC. Oczywiście możemy mieć pewne obiekcje, jeżeli stajnie sprzedają swoje patenty lub jeżeli przesyłają gotowe rozwiązania swoich drużyną B.
Co dalej? To już zobaczymy podczas FP1, a poniżej harmonogram:
20 Maja - Piątek 09:30 – 10:15 – Trening F3 10:30 – 12:30 – Konferencje prasowe F1 10:40 – 11:10 – Trening W Series 11:35 – 12:20 – Trening F2 14:00 – 15:00 – Pierwszy trening F1 15:30 – 16:00 – Kwalifikacje F3 17:00 – 18:00 – Drugi trening F1 18:30 – 19:00 – Kwalifikacje F2 19:25 – 19:55 – Kwalifikacje W Series
21 Maja - Sobota 11:00 – 11:45 – Pierwszy wyścig F3 13:00 – 14:00 – Trzeci trening F1 14:40 – 15:15 – Wyścig W Series 16:00 – 17:00 – Kwalifikacje F1 17:00 – 18:00 – Konferencja prasowa F1 17:40 – 18:30 – Pierwszy wyścig F2
22 Maja - Niedziela 10:05 – 10:55 – Drugi wyścig F3 11:35 – 12:40 – Drugi wyscig F2 13:00 – 13:30 – Parada kierowców 15:00 – 17:00 – WYŚCIG F1
Red Bull have copied the Aston Martin bib wing (as did Ferrari). The upturned wing on the bib above the T-tray create a vortex that rolls along the step under the floor. Increasing downforce
Cześć, jesteście zainteresowani AMA wykładowcy na uczelni wyższej? Jestem dwudziestoparoletnim nauczycielem akademickim (do 30 r.ż. jeszcze dość daleko :)) i chętnie odpowiem na Wasze pytania :) #ama #studia #nauka #edukacja #uczelnia
Red Bull ponoć odchudził auto o kolejne 5 kg - systematyczna dieta powinna przynieść kolejne 0,1-0,2 zysku na okrążeniu. Ferrari zapowiadało większy pakiet poprawek zysk jeszcze większy niż ekipa z Austrii, a więc możliwe, że wracamy do rywalizacji z początku sezonu, gdzie było naprawdę blisko.
Mercedes chwali się nowymi side-podami (powinni się chwalić, że w ogóle takie mają ( ͡° ͜ʖ ͡°), a do tego nowe wloty - wentylacja (?) i ogólnie pewnie rzeczy, o których nie powiedzą.
Do tego dochodzą poprawki Lance Strolla (bo ciężko nazwać to Aston Martinem, gdy Vettel będzie jeździł ze starą specyfikacja. A co z koncepcją?
Papa Stroll ponoć był niezadowolony z dotychczasowych efektów pracy inżynierów, więc w swoim stylu postanowił się wybrać do sklepu z konceptami bolidów przy tym zabrał oczywiście ze sobą swojego syna. Po konsultacji w sklepie i rzuceniu do Lance'a typowo ojcowskiego tekstu "Ty to #!$%@? nawet latarki trzymać dobrze nie potrafisz" zdecydował się na pomysł, który chodził mu po głowie od zeszłego sezonu: "gdyby tak połączyć Mercedesa i Red Bulla to miałbym wszystko do walki o mistrzostwa", a że Papa Stroll z biedy nie słynie to jak pomyślał tak zrobił.
Tak zupełnie poważnie to logika kopiowania wskazywałaby na zaradność i pomysłowość, bo w czym gorszy jest Astron od Ferrari czy Red Bulla, które skopiowały rozwiązanie od tej pierwszej stajni. W końcu skoro bolid jest niekonkurencyjny to lepiej przebudować go w całości niż robić poprawki, które dają efekt znikomy. Jeżeli zespół jest ambitny to przecież celuje co najmniej w walkę w środku stawki, a nie stara się walczyć o 9 miejsce w WCC. Oczywiście możemy mieć pewne obiekcje, jeżeli stajnie sprzedają swoje patenty lub jeżeli przesyłają gotowe rozwiązania swoich drużyną B.
Co dalej? To już zobaczymy podczas FP1, a poniżej harmonogram:
20 Maja - Piątek
09:30 – 10:15 – Trening F3
10:30 – 12:30 – Konferencje prasowe F1
10:40 – 11:10 – Trening W Series
11:35 – 12:20 – Trening F2
14:00 – 15:00 – Pierwszy trening F1
15:30 – 16:00 – Kwalifikacje F3
17:00 – 18:00 – Drugi trening F1
18:30 – 19:00 – Kwalifikacje F2
19:25 – 19:55 – Kwalifikacje W Series
21 Maja - Sobota
11:00 – 11:45 – Pierwszy wyścig F3
13:00 – 14:00 – Trzeci trening F1
14:40 – 15:15 – Wyścig W Series
16:00 – 17:00 – Kwalifikacje F1
17:00 – 18:00 – Konferencja prasowa F1
17:40 – 18:30 – Pierwszy wyścig F2
22 Maja - Niedziela
10:05 – 10:55 – Drugi wyścig F3
11:35 – 12:40 – Drugi wyscig F2
13:00 – 13:30 – Parada kierowców
15:00 – 17:00 – WYŚCIG F1
#f1 #f1beforerace
Red Bull have copied the Aston Martin bib wing (as did Ferrari). The upturned wing on the bib above the T-tray create a vortex that rolls along the step under the floor. Increasing downforce
Mercedes straszy.