Wpis z mikrobloga

#microsoft #support #xbox #helpdesk #wsparcie

Hej,
Zna ktoś jakis alternatywny sposób zgłoszenia problemów z kupnem Xboxa niż czat albo rozmowa tel.? Jakieś globalne centrum wsparcia?
Od półtora miesiąca czekam na rozwiązanie sprawy, jednak dalej zero odpowiedzi. Telefonicznie się połączyć nie da, bo centrala Microsoftu działa tak dobrze, że po klikaniu odpowiednich numerów wywala Cię na linie francuska. Na czacie ciągle są te same osoby, które nic z tym nie robią, pomimo próśb i ponagleń.
Na stronie nie ma żadnych alternatywnych kontaktów. Ktoś może zna jakiś sposób by ich przycisnąć?
  • 4
@ceroy1210: support mi powiedział, że problem jest już rozwiązany i można będzie zakupić konsolę, jak tylko pojawi się ponownie w sklepie. Trochę chłodno przyjąłem te zapewnienia, bo już raz (na początku Maja) niby rozwiązali ten problem i dalej miałem blokadę zakupu. A co do podwyżki ceny, to powiedziałem, że mam tylko 1380 zł. na koncie MS, to dali mi za darmo doładowanie na 20 zł. tak bym nie musiał znowu doładowywać