Wpis z mikrobloga

@sebekpolak51: to akurat fakt, ze w Polsce terapia to w wiekszosci scam, jak u innego nie zadzialala to wmawiasz ze moze u ciebie zadziala i warto sprobowac, ale tez wmawiasz ze nie mozna terapii przerwac bo wtedy nie bedzie efektow. I taki chodzi i chodzi i czeka na efekty a efektow ni ma bo terapia scam.
  • Odpowiedz
@sebekpolak51: a no i 200 zł dej co z tego że wizyta trwała 2 minuty i 137 sekund i co z tego że nic nie dała bo mordy i ciała ci nie zmienie i co z tego że to dla ciebie tydzień całodniowej pracy w januszexie JESTEM LEKARZEM PSYCHOLOGIEM ROZUMISZ
  • Odpowiedz
@Gandalf_Rudy: Kiedyś napisałem o tym w komentarzu pod innym wpisem to też tutaj napiszę

Generalnie poziom większości psychologów oraz terapeutów w Polsce jest tak niski, że równie dobrze można kupić flaszkę wódki jak masz deprechę.
Tyle samo pomoże (czyli praktycznie nic), ale wyjdzie taniej i mniej frustracji potem będzie.
  • Odpowiedz
@Gandalf_Rudy: Problem jest też taki, że brakuje dobrych psychiatrów, prawie każdy zaślepiony psychoterapią, na oddziałach psychiatrycznych też tylko terapia, leki przepisują z niechęcią. Dla nich poważne problemy to jakaś mania, psychoza, ogólnie ciężkie przypadki przez które nie da się żyć bo ktoś naprawdę odleciał, a na wszystko inne jedna odpowiedź: psychoterapia, znajdź se prace, dziewczyne, to problem psychologiczny proszę dać mi spokój, polecam panu dobra psychoterapeutke oczywiście ktoś z rodziny, albo
  • Odpowiedz
prawie każdy zaślepiony psychoterapią, na oddziałach psychiatrycznych też tylko terapia, leki przepisują z niechęcią.


@DoudouPetit: Gdzie? Bo w Polsce to wszystkim jak leci watrobe niszcza lekami przeciwpadaczkowymi i ewentualnie do tego jakies neuroleptyki albo antydepresanty, a w karty wszystkim wpisuja jakis rodzaj schizofrenii albo choroby afektywnej zeby pasowalo. A terapia to jedynie grupowa raz albo 2 razy w tygodniu, ewentualnie tak zwana terapia zajeciowa czyli idziesz se kleic jakies wycinanki albo